6 évvel ezelőtt estefelé kaptam egy rövidke telefonhívást. Az egész nem szólt többről, csak arról, hogy az illető az év ezen napján mindig felhívja azt a valakit telefonon akit abban az évben ismert meg, és akinek ebből kifolyólag a legjobban örül.

A mai napig nem tudom, hogy ezt csak kamuzta-e nekem, de amikor ma éjjel egykor beszéltünk pár szót, ez jutott eszembe. Igaz, én már aludtam, és alig emlékszem, miről beszéltünk. Csak ez a régi hívás van a fejemben, és az, hogy én akkor ott majd kiugrottam a bőrömből.

És most? Most eszembe jutott egy előző éjjel látott mosolya, amit eddig még nem láttam. Pár pillanat volt, de ez a mosoly is olyan lesz, mint a telefonhívás. Örökre megmarad.

Még mindig nem ismerem, és mégis olyan, mintha ezer éve a részem lenne....

 

Szerző: Verde Lunaria  2011.12.31. 09:58 Szólj hozzá!

Címkék: szsz

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr843508656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása