Mivel a melóba való nagy mértékú fejest ugrás eddig odáig jutott, hogy belepöttyentettem a kislábamujját a mélyvízbe, ezért a fennmaradó időt az mp3am zeneszámokkal való feltöltésével töltöm ki. Durva, hogy egyes zenék milyen érzéseket váltanak ki belőlem:

Kamaszkorom legrangosabb, szocializációs szempontból legfontosabb mulatságainak örök kísérő zenéje... Azaz az őrült tombolások és a fékevesztett búcsúi és falunapi bálok táncparkettet rogyasztó kedves gummicsimmás muzsikája:

 Kamasz éveimnél maradva, de egy hajszállal később, az általam de nagyon utált szám:

Hogy miért utáltam? Azért utáltam, mert amikor ez volt a sláger, a legjobb barátnőm, akkor divatleszbult be... én meg ugye nem... És jött az érettségi, mi meg elváltunk. Örökre. Belegondolva, nem bánom.

Aztán ez... hát ez... ekkor még nagyon szerelmetes voltam APKba, ez volt a búcsú számunk... ekkor került fel Pestre... Jajj de mennyit bőgtem rajta...

 

Aztán egy kis fellángolás a következő együttes frontembere iránt... Nyammmi... ez a szám... hát ez már a kolis évek.... itt össze is mosódnak, hogy miket hallgattunk... jajj de sokat ittunk... :S jaaaaaaaajjjjjjjjj de jó volt....

Ismét koli... Csoki... Jajj Istenem.... De jó lenne... Hiányzik, az a mafla... kár, hogy taknyas, és lemondta a tegnapi randink....

 .... és erre is mennyit buliztunk Laposnézéssel... Hány buli után aludtunk el félrészegkómásájultfáradtan az Andrássyn, Asztórián, éjszakain...

... de persze még ez is.... Laposnézés....

jajj és hogy mennyire nem akartam elmenni az áltsulis osztálytalálkozóra, ami aztán annyira kurva jó volt -és nem csak attól, hogy 11-en kiittuk az étterem pálinkakészletét-, hogy azt is bármikor megismételném...

 SzSz-szel épp smsezek. Hogy mik az ő számai? Jelenleg az én fejemben ezzel kapcsolódik össze:

....na meg erről is...

Na jó. Befejeztem. Mert még több ezer számot tudnék ide felsorolni, és soknál csak a szívem fájdítom. Szóval itt a vége.

...de most olyan jó lenne, ha nem a "most" lenne, és nem az "itt" lenne ....

Ui: nem nyavajgásból, de tök gáz, hogy most 4GB-s a lejátszóm. Az elődje, a kis szerelem 512-es volt, és annak a tároló kapacitáshoz vagyok berendezkedve, hogy kb 100 szám... erre viszont gőzöm nincs mennyi fér. Ma szinte csak ezen dolgozom, és még mindig van rajta 2,7 GB szabad hely. Az ember lányát frusztrálja komolyan ez a naaaaaagy légüres tér. Ki kell tölteni. KI KELL TÖLTENI!!! :D

Szerző: Verde Lunaria  2012.01.04. 14:59 2 komment

Címkék: én kedvenc

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr393519246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

díva naíva 2012.01.06. 09:18:45

matematikailag tekintve 8x annyi, mint a másikra, kábé :D tehát uszkve 800 :D úgyhogy csak gyűjtögess :))

Verde Lunaria 2012.01.06. 11:31:21

@díva naíva:
erre több fér... mert a régire valami nagyobbított spéci fájlformátumot kellett használni...
a világon nincs ennyi zene....
süti beállítások módosítása