Feltettem magamnak a kérdést, hogy milyen vagy te? Nem azt kérdeztem, hogy ki vagy te, mert arra nem tudom a választ. Sokkal egyszerűbb a milyen vagy te kérdés feltétele. A válaszok a következők:

  • 184 cm magas
  • 75 kg
  • 80C-s melltartóméret
  • 31-es farmer méret
  • 39-es cipőméert
  • legizmosabb izmom a vádlim (a bicajozás miatt), máshol nincs is rajtam izom.
  • zöld szemek
  • fehér bőr
  • vörös, egyenes hosszú haj

És lássuk be, ez egy elég jól összefoglalt leírása a külsőmnek. És milyen a személyiségemí?

  • Bosszúálló
  • helyenként sunyi
  • gyáva
  • hazug
  • hűtlen
  • szeretet éhes
  • önértékelési problémákkal küzdő
  • folyton álarcot viselő
  • okoskodó
  • bizonytalan
  • naív
  • gonosz
  • irónikus
  • passzív agresszív
  • lusta
  • manipulativ
  • bosszúálló (ja, ezzel kezdtem)

Hát nem sok jót tudok mondani magamról. Talán nem szeretem magam.  Hm...

Viszont van egy jó tulajdonságom is. Egy, amit én jónak ítélek. Ha tényleg beüt a baj, ha tényleg jön a gond, ha A CSUPA NAGYBETŰS BAJ jön, akkor az agyam átkapcsol szuperszónikus sebességre és csak rövid ideig hagy keseregni (akár leszorítja a jajjmileszmost-időt, másodpercek tört részére). Iszonyatosan gyorsan elkezd mérlegelni, helyzetet elemezni, lehetőségeket keresni és vázolni, átélni és átérezni, megtalálni a "jó, oké"-kat a helyzetben, és neki áll diplomatikusan de határozottan cselekedni. Ez jó tulajdonság. Még akkor is, ha "ez csak" agymunka. Mert elképzelhető, hogy valami meghal belül, de az agyam ezen túllendül, mert az nem hal meg, és ami meghal az meg az agyam nem érdekli. Azzal ráér máskor foglalkozni. Vagy nem is foglalkozik vele... Mondjuk, ez megint rossz...

 

Szerző: Verde Lunaria  2012.01.25. 12:20 10 komment

Címkék: én magamközt

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr343757453

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

motymoty 2012.01.25. 14:03:04

Bátor vagy. Azt hiszem nem mernék ilyen listát csinálni.

Verde Lunaria 2012.01.25. 14:44:01

@motymoty:
itt nem is látom a kommented (?!?)

Tudod, csak a súlyom volt nehéz beismerni a többi nem volt vészes :D

Szvetlana 2012.01.25. 20:14:08

Oszt hogyee adod azt az agyat??? Eladnam a bal vesemet erte, az enyem pont forditva mukodik :(. Tudnad Mazsola hany kilo, ajjajj.

Verde Lunaria 2012.01.26. 09:54:47

@Szvetlana:
vesére nincs szükségem, köszi :)
De egy "jólélek"ért már elcserélném.

idegszaggató 2012.02.14. 14:01:34

Kosárméret nem mérvadó manapság a nemi identitás meghatározásánál :)

pppanther 2012.08.04. 08:24:05

Lebuktál. 75 kiló? 75?? És te nyígsz itt? 18 évesen voltam ennyi. Most sírok :S

Szvetlana 2012.08.04. 13:56:01

@pppanther: hat igen, es kepzeld el, hogy az tenyleg nem keves, mondjuk az olyan embernek, ki 120 centi, es terdig ero vizben nem er le a laba, mint ennekem, es hjajj mennyivel is tobb vagyok. Na de ez a Drama Queen 184 centi. Pffff... Nincsen is jol a kisasszony :)

Verde Lunaria 2012.08.06. 16:11:47

@pppanther:
@Szvetlana:
... voltam én ehhez a magassághoz 50-55 kiló...
szerintetek mekkora a trauma, hogy másfélszer akkora vagyok, mint anno?!!!!
pfffffff.......................

pppanther 2012.08.07. 15:12:42

Számoltál-e már magadnak bmi-t valaha? :D 184hez az 55 igencsak alultáplált, a 75 meg tökre normális. Én a 180hoz 2x annyi vagyok, mint te fénykorodban, és a te mostani túlsúlyod az én álomsúlyom, ami totál elérhetetlen jelen pillanatban :D Na hajrá nekünk :D
süti beállítások módosítása