Bicajosnak nincs csaja. Képtelen becsajozni. Pedig nem rossz pasi, és nem is hülye, talán kicsit éretlen. És csaj ügyekben sokszor én vagyok a szemetese. Két pálinka után meg könnyebb az élet, nyáron még valahogy így elmélkedtünk...

- Tudod, én nem akarok olyan csajt, akinek számtalan pasija volt előttem...

- Mennyi a számtalan?

- Kettő....

- Hát ez elég szűk keret.

- Én nem akarom, hogy kitudja hány pasival fetrengjen előttem...

- Hát nem tudom. Mit számít az előtted, ha amikor megismer onnantól kezdve CSAK TE vagy?

- Na ja.... De nekem a gondolat, hogy mást is pont úgy szeretett, ahogy engem.

- Nem lehet két embert egyformán szeretni.

- De ugyanazokat mondod neki, ettől én hányok.

- De más az érzelmi háttér.

- Hány pasival voltál eddig?

- Nem sokkal.

- Minddel ugyanolyan volt, nem?

- Hm... nem. És nem szeretek hasonlítgatni. Kivéve, ha közlik, hogy ÉN voltam a legjobb, akkor jöhet a hasonlítgatás :D

- De ha nem te vagy a legjobb, de te szereted a legjobban?

- A kérdés, hogy ő mennyire szeret. Ha téged szeret a legjobban.. hát akkor mondjuk kétlem, hogy a szex nem lenne a legjobb...

- De ha mással jobb volt neki, de engem szeret.

- Ha szeret, a szexet is szereti veled.

- Akkor is. Nem akarom, hogy pont úgy csináljon velem, mint az összes többivel.

- Mindenki különleges és pótolhatatlan akar lenni. Szar ügy rádöbbeni, hogy csak egy vagy a sok közül. Asszem, az igazinak viszont csak te fogsz majd számítani, te leszel az egyetlen, a pótolhatatlan és a különleges.

- Ja, és vajon az előttem lévő összesről is azt hitte, hogy ők az igaziak? És pont úgy csinált velük, mintha ők lennének az igaziak?

- Az ember tévedhet. Miért ne hihetné, ha rájön, mikor találkozik veled, hogy amit eddig csinált, az kvázi tévedés, de az élete része?

- Én nem akarok olyan csajt, aki... érted... Az akár akkor még mellém is kereshet bárkit, mert nem elégedett a "teljesítményemmel"

- De figyelj... múlt nélküli ember tényleg.

- A múlt azért sok mindent elárul. Arról hogy ő milyen. Akinek volt 100 pasija, mi a garancia, hogy nálam a 101-nél megáll?

- Semmi.

- Na ugye.

- Kockáztatni kell. Néha megégünk, de....

- Téged csaltak már meg?

- Aha. APK.

- Kizárt! Ő biztos nem.

- Tudom. Mégha nem is ismeri el.

- És fájt?

- Nem. Mert tudom, hogy nem én vagyok az igazi neki. Persze szarul esett. Tudod, az jobban fájna, hogyha olyan csalna meg, akiről azt gondolom, hogy az igazi. Abba biztos beledöglenék.

- Na látod. És akkor most bízol benne, hogy nem teszi meg még egyszer?

- Van más választásom?

- Kereshetnél olyat, aki nem hempereg fűvel-fával.

- De én már hemperegtem fűvel-fával.  Akkor nekem ez jutott?

- Jó, te elcseszted, de nekem még attól nem muszáj.

- Bár ilyen egyszerű lenne. Nézd, szerintem a múlt nem számít, hanem a jelen. Meg talán az, hogy a "te-időd"-ben mit tesz, hogy teszi, meg ilyenek. És ha ott nem csinál semmit, te mint 101 biztos lehetsz benne, hogy nem lesz 102, mert szeret. Ha meg látod, hogy képtelen megállni 101-nél, és neked ez nem fér, bele, akkor nincs min variálni. A sérülés elkerülhetetlen. Assszem...

- Én szép, tiszta, igaz szerelmet szeretnék már elsőre.

- Én meg utoljára.

 

 

Szerző: Verde Lunaria  2012.01.26. 09:01 6 komment

Címkék: vélemény én szsz

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr433830888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

agyragobogar · http://www.agyragobogar.com/ 2012.01.26. 13:25:03

hmm... szerintem nincs egy "igazi", hanem egy "igazi típus" akivel az ember boldog tud lenni.Mert ha csak egy "igazi" lenne, elég kicsi lenne a valószínűsége, hogy megtaláld.

motymoty 2012.01.26. 16:10:27

Hát ez így nehéz lesz.

Sangel 2012.01.26. 16:57:26

@shhhhhhhhhhhtttt: Hát én ezzel nem értek egyet.
Az én példa kérdésemmel magyarázom meg állandóan, hogy miért. / Ki lehet próbálni/
Keress meg több idősebb, mondjuk: 40-50-60-70 éves embereket és kérdezd meg tőlük, hogy:
- Ki az igazi, vagy ki volt?
Én még nem találkoztam olyan válasszal, amiben azt mondták, hogy nem tudják.
A kérdés itt inkább az, hogy: - Képesek vagyunk-e időben észrevenni?!
(nem kell egyetérteni, ez csak az én véleményem :) )

bélla 2012.01.26. 17:27:23

Nagyanyukámot eccer meginterjuvolta egy firkász valami kiskegyed féle újságtó, hogy:
"ki vót élete nagy szerelme"?
- Hát a bizon fijam ilyen az én életembe kerek harminc éven át csak egy vót...
- Oszt ki vót az Bori néném...
- Hát a jászberényi páncélos dandár.

agyragobogar · http://www.agyragobogar.com/ 2012.01.26. 18:09:27

@Sangel: hát az nem baj, ha nem értesz egyet. :)

Az, hogy az emberek mire emlékeznek és mennyit hazudnak elsősorban maguknak, az egyáltalán nem meggyőző érv az igazi létezésére. Az emberi emlékezés a legmegbízhatatlanabb erőforrás amire támaszkodni lehet, mivel az emberek úgy és arra emlékeznek amire akarnak. Az, hogy valami öreg, nekem még nem jelenti azt, hogy biztos igaza is van. Ráadásul alig 5 évnyit kell várnom, hogy az általad említett "idősebb" 40-es korosztályhoz tartozzak s akkor visszatérhetünk a témára, megkérdezhetsz ismét és mint "idősebb ember" elmondom, hogy továbbra se hiszem az egyetlen igazi létezését. "igaziak" akikkel jól ki lehet jönni igen, de hogy ebből csak egyetlen egy ember lenne... na azt nem.

Verde Lunaria 2012.01.26. 20:25:38

Asszem az "igazi", mint feltételezhetően igaz fogalom életkoronként változik... de ez bőven megér egy posztot.

Bicajosnak meg drukkoljunk, megérdemli, bár az előbb épp befenyítettem, hogy rámászok, de hát elpirult... :S :D
süti beállítások módosítása