"Három nagy téma: a halál, a meghalásig kitartó élet, az emberi lét, benne az életet aranyozó szerelemmel, meg hát a szabadság, mely nélkül nem könnyű élni, és amelyért meghalni is érdemes. Az élni akarás mindennél erősebb, a halál pedig mindennél szomorúbb. Akkor is élni akarsz, ha nem vagy szabad, és akkor is félsz a haláltól, ha szabad vagy."

Nagy-Bandó András

Köszönöm, hogy őszinte lehettem Veled.

Köszönöm, hogy ott voltál.

Köszönöm, hogy meghallgattál.

Köszönöm, hogy nem ítélkeztél.

Köszönöm, hogy tanítottál.

Köszönöm, hogy sírhattam Neked.

Köszönöm, hogy nevethettem Veled.

Köszönöm, hogy Csendestárs voltál.

Köszönöm, hogy csináltál nekem bundáskenyeret.

De legfőképpen az köszönöm, hogy megismerhettelek.

 

Szerző: Verde Lunaria  2012.02.02. 17:24 6 komment

Címkék: idézet zen

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr474051364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bélla 2012.02.03. 09:04:41

:)
Minden hülyesígedvel együtt aranyos gyerek lehetsz te lyány. Kűdtem egy újabb fejsimit.
(mer' hogy: én is nagy bundáskenyérfan vagyok.;)

Verde Lunaria 2012.02.03. 09:21:44

@bélla:
Küldenék egy 8karú pókölelést, de nem találom, de valami ilyesmi volt: >o<

bélla 2012.02.03. 09:48:41

>8<
...de jó' esett igy is.

bélla 2012.02.03. 09:53:23

...amugy az a neve, hogy a "négykarú pók ölelése" :)ez egy ollyan pók akinek a roszgyerekek kihuzogatták a másik négy lábát, (így csak ennyit tud.)
...de pótóhattyuk művégtagokval, akkor így néz ki:
>>8<<

Verde Lunaria 2012.02.03. 10:22:06

@bélla:
:D

Igen erre gondoltam :D

>>8<<

{O} ez meg egy bundás kenyér Neked :D

bélla 2012.02.03. 15:39:31

Nagyon szép! :)...és fínom az illata!
süti beállítások módosítása