Szokom. Nézegetem. Fura.

A gondolat.

Hogy rajtam van.

A jelentése. Ami nincs. De van. Más nekem, más neki, és más annak aki látja.

Most mi legyen? Rejtsem el a szekrény mélyére?

Hordjam, mint valami hamis illúziót?

Azt mondta, egyszer, hogy... ha odajut, hogy.... mégis... én is képtelen vagyok lépni, dönteni, belevágni a bizonytalnba...

A határok elmosódtak én meg szétkenődtem.

Tökéletesen összezavarodtam. Mit kell, mit lehet, hogy kell, ilyenkor helyesen cselekedni? Mi a helyes?

Mit csináljak?

Meddig lesznek még kérdéseim válaszok nélkül?

Szerző: Verde Lunaria  2012.03.04. 15:00 18 komment

Címkék: magamközt

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr584288229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szvetlana 2012.03.04. 17:48:57

nade, most lehet hogy meg fogsz haragudni, szólok előre.
- hamis illúziónak azért elég komolyan néz ki ez a gyűrű
- ha ott tartotok, hogy egyszer, ha ő is, ha te is, ha mégis, akkor ez a gyűrű nem fair, bármilyen ékszer okés, de a gyűrű nem, mert az egyetlen és komoly dologról szól sztem, és ez a sok feltétel...
Ne haragudj, tudom, hogy nagyon szigorú vagyok és nincs jogom belepofázni, főleg ami az én magánéletemet illeti, de kikívánkozik.
Nekem csak kérdéseim vannak válaszok nélkül és ez tesz tönkre mindent kettőnk közt az én kapcsolatomban. Mert a válaszokat nem én adom, hanem tőle várom, és nem kapom. És csak ott van az érzés bennem, hogy azért mert valami nem tiszta. Nem megcsalás, másik barátnő, vagy család, lehet hogy kevesebb, de valami lehet, amiről talán nem tudhatok.

Verde Lunaria 2012.03.04. 19:50:59

@Szvetlana:
Nem sértődök meg, mert dehogy... aki kiteszi a szennyest.... :)
Amúgy valóban nagyon komolynak néz ki..
Azt viszont nem tudom megfejteni, hogy most mi nem fair? :) Az egész szitu nem az, nyilván...
Jó lenne ugrani, csak félek, hogy nincs védőhálóm...
Kár, hogy gyerekkorunkban beetettek ezzel a fehér-herceg-szőke-lovon dumával...

motymoty 2012.03.05. 15:39:48

Bízva az előző kommented első mondatában, válaszolva a most mi legyen kérdésre, azt hiszem, hogy leginkább a fejéhez vágtam volna..

Sangel 2012.03.05. 23:16:56

Drága... Válaszok mindig vannak... csak nem biztos, hogy megértünk rá....

motymoty 2012.03.06. 09:03:37

Ja, hogy ez ugyan az?

idegszaggató 2012.03.06. 14:17:45

@Sangel: Tudom, tudom, Orákulum mondta Neonak :)

Verde Lunaria 2012.03.06. 14:28:05

@motymoty:
várj... most a végén mosoly jel....
Érdekelne a véleményed :)

motymoty 2012.03.06. 14:38:27

Csak elírtam, azért. A véleményem már elmondtam. Bár némiképp árnyalja a képet, hogy figyel(meddégből kaptad). De azért vehetett volna inkább egy nyakláncot. Azt még nem mondtam, hogy nem lennék a helyedben.

APK-nak hogy magyaráztad el?

Verde Lunaria 2012.03.06. 14:46:00

@motymoty:
nyakláncot már kaptam... :S
Még nem mondatd, hogy nem lennél a helyemben. Én se vagyok szívesen az enyémbe.

APK... nem kell látnia. Annyira meg nem fog figyelni, hogy feltűnjön. Meg már vagy 2 hete nem is találkoztunk lassan. Én még pizsamába reggel, mikor megy és mikor jön akkor meg már pizsamába. És így, "tök jól" megvagyunk...

motymoty 2012.03.06. 14:53:39

@Verde Lunaria: Jaj, ez a tök jó remek lehet, hát én ezt nem bírnám. Kicsit mazoistának tűnsz, ha eltekintünk az ügy bonyolultságától.

Verde Lunaria 2012.03.06. 15:06:56

@motymoty:
pont attól akarsz eltekinteni, amitől nem lehet.
Féltem APK-t, és szeretem annyira, hogy ne akarjam tönkre tenni....
És akkor innen jön egy csomó érv és ellenérv...
Ha látom a végét, esküszöm megírom könyvbe :D

motymoty 2012.03.06. 15:12:49

@Verde Lunaria: Azt elhiszem. A könyvet természetesen meg fogom vásárolni. :)

Verde Lunaria 2012.03.06. 15:22:57

@motymoty:
...és csak az utolsó pár oldalt fogod elolvasni.... ;)

motymoty 2012.03.06. 15:25:01

Olyat sosem tennék. :)

díva naíva 2012.03.06. 23:04:37

bedobom a véleményem a rengetegben... APK-t, tiszta szeretetből és a saját félelmeid miatt lassú halálra ítélted, lassan, de biztosan, lehet nem tudatosan, de akkor is, taszítod ki az életedből, hab a tortán, hogy rá hárítod a felelősséget... amit valószínűleg előbb-utóbb sikerrel zársz, el fog hagyni...

Te pedig jó magad nem mered meglépni, mert félsz, hogy egyedül maradsz, két szék közül a pad alá esel, pedig onnan is fel lehet kelni... sőt... csak bátorság kell hozzá.

Na, most lehet cáfolni :)
süti beállítások módosítása