.... mert megérdemlem.

Tegnap lejárt a bérletem, ma meg reggel nem volt időm venni, dehát a 61esen sosenem nincs ellenőr, és rohantam, és nem volt időm, és leszállás előtt fél perccel csak meg fogott a kedves ellenőr... én értem, hogy ez a munkája, dehát azért mégis, na, szóval értitek, vegye a szájába, na....

Azt említettem már, hogy felemelték 30%-kal a kondi bérletem árát?!

És arról meséltem, hogy megtaláltam a bicajlakatom pótkulcsát, de aztán valszleg még aznap sikeresen el is hagytam?

És az, hogy asszem egy ezrest is elhagytam a farzsebemből?

És arról írtam-e, hogy új főnökségem van, és jelen pillanatban szivatóra vagyok állítva az "újseprűjólseper" elv miatt?

Hát arról, hogy harmadfokú égési sérüléseket szenvedtem, miközben APK-nak a vacsoráját csináltam?

Aztán arról, hogy felhasaltam egy motorháztetőre, mert még épp elindultam a villogó zöldön, de az autós is az ő rózsaszínjén?

És azt a szösszenetet, hogy néha azt gondolja a bankkártyám, hogy nincs rajta pénz, pedig dehogynem, és azt küldi a terminálok felé, hogy nincs rajta fedezet, én meg ott állok egy fillér nélkül a kasszába?

Ugye ezek a laptop lopáson utáni és azon felüli események.... amik azóta történtek.

Kissé rossz passzban vagyok.

Erre a megállapításra jutottam, ahogy ballagtam, mint kivert kutya, a bünti után a délibe bkv bérletért. És átfutottak csak a nagyobb szarságok az agyamon, amik ebben az egy hónapban elöntöttek. Aki ekkor valószínűleg mellettem ment, az megijedt, mert felkacagtam. Olyan jóízűen és őszintén. Mert ez már vicces. És egy megkönnyebbült és őszinte mosoly azóta is ott bujkál a szájam szegletibe. Elhagyott a szerencsém :D És ennyi, de ennyi szart! Ez már vicces. Tényleg nevettem egy jóízűt magamon. :) Másnak el se hinném, dehát..., ismerem magam.

Szóval üzenem a Sorsnak és Párkáéknak, hogy vettem, a figyelmeztetést, és kössz, hogy nem csináltatok ki, és élek még egyáltalán, és a megtakarításaimnak "csak kis" részét kellett ráfordítanom a kárelhárításra. Oké, felfogtam. Elhagytam magam, és nem vagyok elég körültekintő, meg odafigyelő, és tudok én ennél többet is meg jobban is, meg komolyabban is, meg élvezetesebben is. :)

Összeszedem magam, ígérem. Márha ezért kapom ezt a sok szart a nyakamba, és nem valami más, baljós előjel. Komolyan beleállok és felvállalom a szitut. És odafigyelve megpróbálok helyesen cselekedni :) Oké, akkor csak megközelítően jól. Jobban fogok figyelni magamra, és a környezetemre is. De tényleg.

Csak kedves Égiek, Sors, Párkáék, Ördögök és Angyalok, meg más Mindenhatók, most kérnék egy kis szusszanót a következő csapás előtt. VAAAGY írjatok egy e-mailt, hogy mit is szeretnétek mit csináljak pontosan! KÖSZI :D

 

Szerző: Verde Lunaria  2012.03.09. 14:17 2 komment

Címkék: én vicc abszurd kesergés

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr294299836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

idegszaggató 2012.03.09. 20:44:59

ezazz! Pofonokat felemelt fejjel fogadni :)

Verde Lunaria 2012.03.10. 11:32:18

@idegszaggató:
jajaja... csak már baromira unom
süti beállítások módosítása