Volt már másnapos reggeletek? Tudjátok az a fajta, amikor ugyan már húsz perce ébren vagy, de szemed képtelen vagy kinyitni. Aztán persze megteszed, mert annyira ki vagy száradva,hogy muszáj innod bármit, és ekkor azért érzed, hogy a nyelved feltapadt a szájpadlásodra, és már azt gondolnád, örökre odanőtt, s talán ez a legnagyobb probléma, mikoris azért rájössz, hogy sokkalta nagyobb baj, hogy az eddig nem mozgónak hitt tested mozog, de kb úgy, mintha robot lennél, és annyira fájdalmas, mint mikor a mesehősöket összenyomja minden oldalról a négy fal...

Na szóval... voltatok már így? Ha igen, akkor azért tudjátok, hogy ilyenkor a tükörbe nézve..... ujjjujjjjjjujjjj.... Szóval gáz az ember feje, nagyon nagyon. Vállalhatatlan és kritikátlan, és még egy zuhany se segít, meg semmi se.

Na erre benyomják ezt a nescaffe reklámot, hogy ugye azok a bizonyos buli utáni reggelek, hogy milyen f@sza ilyenkor egy kávé, és hogy milyen tuti lesz minden. Oké, oké, értem én a koncepciót, de bakker, ezek a másnaposnak kikiáltott szétzüllött emberkék, ezek bakker jobban néznek ki, mint én a legtopabb formámban. Kisimultak, ragyogó fehér mosoly, semmi karikás vörös szem, szépen fésült frizura, nem ám az a tipikus összegubancolódott szénaboglya...

Nem mondom, hogy dühít, de nekem érthetetlen. Most vagy én csapom nagyon szét magam az átlaghoz képest, vagy a reklám szar.

Kb annyira hihetőek, hogy másnaposok, mit ebben a klippen az, hogy a pasi berúgott, és másnap ő is másnapos...

 

Szerző: Verde Lunaria  2012.04.15. 14:36 4 komment

Címkék: vélemény reklám

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr24443974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szvetlana 2012.04.15. 17:05:54

na, tegnap reggel feltettem a fb-ra ezt a videót, figyelmeztetésül, hogy így ne igyatok a hétvégén, csak okosan :DDDD az meg csaaaak reklááááááááááám, tudod azt igazi csúnya, másnapos-fejű emberekkel nem lehet reklámozni, hogy mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmnyammmm, de finom a kávé :))) jobban vagy már?

2012.04.15. 17:16:40

Mindig remekül néztem ki másnaposan...
Na jó, valójában csak nem sokkal szarabbul, mint egyébként :) de általában én takarítottam és mentem el reggeliért :)

Verde Lunaria 2012.04.16. 08:36:54

@Szvetlana: értem én a reklám stratégiát, csak pont annyira hiteles így a hülye kávéjuk, mint a másnaposságuk...

@anyuss: Én takarítást még buli után egyszer megcsinálom, mert reggel tuti nem lenne rá erőm. Reggeli?! Kinek van ahhoz gyomra olyankor :D

2012.04.16. 10:10:55

@Verde Lunaria: :) Hát, nem tudom mit isznak a MAI fiatalok, vagy milyen a gyomruk, de nálunk mindig elfogyott a reggeli :) Nincs is jobb gyógyszer mint egy nagy szelet rántott husi :))
süti beállítások módosítása