Bakker, nektek feltűnt, hogy tegnap dobtuk ki az utolsó összegyűrt karácsonyi ajándékos papírt és hogy a sajtos rudakat sütjük szilveszterre?

Nagyon nagyon nagyon gyorsan megint december lett. Az életem, tulajdonképpen azóta semmit nem változott, talán csak romlott. No de sebaj. Lesz ez rosszabb is. :)

De nem is ez a lényeg, hanem az ajándékok. Idén megint bizarr és mazohista módon ajándékokat készítek. Mármint a többségnek. Akinek nem, annak meg nagyon személyeset veszek. Ennek okán már sikerült egy szerintem nagyon elegáns és nagyon találó kis titkos üzenetet hordzó ajándékot vennem. Ezt most nem is fejtegetem tovább... Majd ha az illető megkapta. Ezzel az ajándékkal az a baj, hogy én szerettem bele, és aki kapja, hát amúgy is nehéz eset, és nem tuti, hogy az én szerelmemnek örülni fog.

Aztán PlázaCicának csináltam egy órát. Iszonyt jó lett, fel fogom tenni a blogra, mert erre most tényleg büszke vagyok. :)

Aztán.... aztán a többiekét meg szépen sorra.

Hátha az ilyen karácsonyi bejegyzések kicsit helyre rángatnak engem is.

Szerző: Verde Lunaria  2012.12.05. 20:30 Szólj hozzá!

Címkék: hellókarácsony

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr104949711

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása