A mindent tagadó beteges szeretet sokszor csak ártani képes. A szeretett lény megfullad, belehal ebbe a pusztító érzelembe.

Elmúlik a varázs. A boldog kötődés rablánc lesz. Eszelős függés és követelőző akarás.

A legvégén pedig tagadás. Teljes embert felemésztő ösztönös düh. A csakazértse, a nem hagyom, a még utoljára mindent megteszek, a makacskodás, az értlmetlennek tűnő kitartás....

Ezt csináltam én is. Tökéletesen ekkora lúzer vagyok én is. Makacs és kiállhatatlan. A szeretet erejének túl nagy hatalmat tulajdonító eszement őrült. De működött. Működött, mert Okos él. Okos meggyógyult. Okosnak semmi baj. Meggyógyítottam. Egy idióta ringatózó vihorászásával tudnám jellemezni magam, hogy mennyire, mennyire jó, hogy függésem tárgya ismét velem van. Ismét itt a kezemben. Birtoklom. Azt teszek vele amit akarok. AZ ENYÉM.

Csakhogy egy pillanatra megtört a felszín, és tovább látok az orromnál. Nem pont ettől szenvedek én is? Nem pontosan ez az én egyik legnagyobb bajom, hogy valaki nem képes és nem akar elengedni? Hogy még ennél is erősebb kapaszkodik belém?

Elgondolkodtató. És fogalmam sincs a megoldásról.

Szerző: Verde Lunaria  2013.01.14. 10:15 10 komment

Címkék: kütyü apk

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr935017090

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

motymoty 2013.01.14. 11:14:46

Hogy vannak a törpök?

Verde Lunaria 2013.01.14. 13:05:04

@motymoty:
Hát az összes magic raspberrie elrohadt, szinte az összes pénzt elköltötték, a házi állatok megdöglöttek, kivéve az XP-t csúszó csigát. A szigeten meg csak sütteték a hasukat. Szóval összeségében túlélték nagyobb gebasz nélkül :)

2013.01.15. 11:42:10

@Verde Lunaria: Magic raspberrie :D Ez betegebb dolog lehet mint az állatkert :)

Verde Lunaria 2013.01.15. 11:46:48

@anyuss:
Nem, nem...
Csak én már magasabb szinten lehetek mint te :D
Most éppen lett már Törppillám is 30 gumibogyóért. Ami olyan mint nálad a zoo gyémánt. És eddig még olyat én se vettem :D

2013.01.15. 11:49:42

@Verde Lunaria: Hát képzeld vettem teknőst nyolcezer zoodollárért, és egész nap csak ül bambán a péncéljában. A koalára meg nem akar összegyűlni a pénzem.

Verde Lunaria 2013.01.15. 11:57:24

@anyuss:
nem tom nálad hogy megy, de nekem k.va nehezen gyűlik gumibogyo, mert alapból a fő fizetési eszköz az aranytallér.
Szal ha nálad is van ilyen rendszer, akkor óvatosan a zoodollárral. Később nehezebben gyűlik, és több kéne belőle. Ha az a rendszer mint törpiknél :)

2013.01.15. 12:01:03

@Verde Lunaria: :D Ja pont így van, az elején még gyémántot is kaptam csak úgy, aztán könnyelműen elszórtam a pénzem, vettem pl. egy csomó k. nyulat, most meg nem tudok mit kezdeni velük, pedig még nem is szaporodnak mert a tenyésztőközpont húszezer dollár lenne.

Verde Lunaria 2013.01.15. 12:05:04

@anyuss:
:DDDDDDDDDDDDD

Nekem is 5 gyerekem lesz :D

2013.01.15. 12:06:27

@Verde Lunaria: Hát az eszed megvan hozzá neked is.
süti beállítások módosítása