Szeretlek. Szeretlek, ahogy szeretni tudlak. Nehéz időszak, de így csak téged szeretlek. Tarts ki. Én csak így tudlak szeretni.

Ez a kis üzenetecske jelent meg Okoson. Nézem, nézem a feladót. Elolvasom még egyszer, és tudom, hogy nem nekem szól.

Visszaírok Csokinak, hogy ez nem nekem jött....

- Bocs. CsokiCsajnak szántam.

- Egen... Gondoltam. Gáz van?

- Hosszú ez a spanyol kiküldetés. És nem bízik bennem.

- Hát nem ok nélkül.

- Hiába mondogatom Neki, hogy te otthon vagy :D

- Hülye.

- Mondtam neki, hogy itt szőrösek a csajok.

- Biztos jól esett a kis érzékeny lelkének. Mi az, hogy te "így" szereted?

- Mikor randizol a magas lovagoddal?

- Amikor hazajön Brüsszelből. :D

- Ha akkora lovag lenne, akkor most a hugyos kölök árnyékából irogatnál nekem....

- Ha tényleg szeretnéd CsokiCsajt, nem lépnél félre.

- Akkor téged tényleg nem szeret senki, mert mindenki megcsal.

- Kezdünk eldurvulni.

- Ja. Bocs.

- Én is bocs.

- Este dugunk?

- ?!?

- Te 2méteressel, én meg egy szőrössel. Ki kell sülnünk, túl kanosak vagyunk. Vagyis én. Meg te is.

- :D Hülye vagy.

- Mikor megy gép?

- ???

- Ülj fel az estire szarj bele mindenbe.

- Na csókollak.

 

Szerző: Verde Lunaria  2013.01.22. 14:01 Szólj hozzá!

Címkék: csoki

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr215034924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása