Egy hónappal ezelőtt még kilátásom se volt új melóhelyre, most meg azon agyalok, hogy mehetett el ilyen fene gyorsan ez a három hét...

Van meló helyem. Egyenlőre szögezzünk le róla ennyit. Nem iszunk a medve bőrére és szkeptikusan kerülgetem körbe-körbe, mint macska a forró kását. És majd csak utólag mondok róla véleményt.

De ha már felpörgött és sok esemény....

Kérem szépen, életem első autóját készülök venni. Nem éppen egy KGSZ-t, mert Szüleim ahhoz kicsit messze laknak, de azért nem is egy Sosztályos merkát.

Álmomban nem gondoltam volna, hogy ÉN autós blogokat bújok, kilómétert és fogyasztást kalkulálgatok, ALKATRÉSZ árakat hasonlítgatok, kilowattokat és lóerőket mérlegelek, és nem csak a színeket vizslatom. Egy felől élvezem, másfelől meg nem. Hamar fellelkesülök aztán gyorsan csüggedek. Ennek ilyen eszes-szives döntésnek kell lennie.

De az egészben az a durva, hogy a legnagyobb szerelmemről, a yarisról, már lemondtam. És az összes utca minden oldala tele van yarissal.

Hogy mim lesz? Vagy egy skoda fabiam, vagy egy fiat puntom.  Vagy egyik se. Kiváncsian várom, hogy törölni tudják-e a yaris iránti szerelmem :)

Szerző: Verde Lunaria  2013.02.10. 19:41 4 komment

Címkék: vélemény terv autos

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr665073176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

perenne-2 2013.02.11. 08:06:40

A yaris szuper. Nagyon, nagyon szeretem. Még avensis után is. Pedig ez már jelent valamit.:-)

Verde Lunaria 2013.02.11. 08:28:17

@perenne-2:
A yaris meghaladja az anyagi kepessegeim.
Amugy az nem zavaro h kozepen van a muszerfal?

perenne-2 2013.02.11. 21:06:28

Az nem. Könnyű megszokni. Viszont a fiaimnak (178-186 centi magasak), kicsi a hely, a lábuk nem fér el rendesen. Szerintem mielőtt választanál, menj el egy autókereskedésbe és üld végig a szóba jöhető modelleket.

Verde Lunaria 2013.02.11. 22:13:22

@perenne-2:
Ma vegig ultem öket. :-)
Hnap beszamolok a nagy fenék tesztröl
süti beállítások módosítása