... ahogy a kis középvezető bebilleg a munkahelyére, aholis az egyik beosztott(ja) már kávéval várja. Bekapcsolja a gépét, könnyű zenét tesz be, hogy kellemesen induljon a reggel, majd a fent emlegetett kollega bekopogtat, és leül a vallató székbe, majd minden nézőpont megfordul....

- Mogyoró! Azt tudotad, hogy a Verda nem egy páncélozott Audi, ezért ha törik szardinia se marad belőled, mikor a bádogból kivágak a tűzoltók?!

- Tessék?

- Mögötted jöttem a körúttól, azt néztem hogyan vezetsz. A egy dolog, hogy én így, na de TE NE!

- Mi van?!

- 4 sárgalámpa és egy konkrétan piros volt amin átmentél. A nulláson nyolcvannal lehet menni, nem pedig százzal. Vagy száztízzel. És már mondtam, hogy kamionok közé NE SOROLJ BE!!!

- Te követtél?!????

- Amúgy jól vezetsz. Technikásan. De attól még tartsd be a szabályokat, mert neked be kell.

- Miért, neked nem?

- Az más.

És akkor kezdjek el a pénzügyi világ kemény szabályai szerint dolgozni.... pfff....

 

Szerző: Verde Lunaria  2013.06.13. 08:23 2 komment

Címkék: autos lowrider

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr945358428

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Verde Lunaria 2013.06.13. 15:57:53

@anyuss:
nem is tudom... azért én se parkolnék a közeledbe szívesen :D

Vagy inkább start, ja nem stop. Megvan! STARTSTOP :D
süti beállítások módosítása