A szülinapi ajándékok tárgyiasult formai megjelenése minden esetben mutatja a kor előre haladtát.

Valószínűsítem, hogy 10 évesen megsértődtem volna, ha ruhát Kapok, amiért 20 évesen rajongtam. 20 évesen minden "hasznos" dolgot a francba kívántam, és most, így az utolsó huszasomkor baromira örültem a fagyasztott grill csirkének...

Szerző: Verde Lunaria  2013.08.14. 08:56 2 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr185460058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hoszszu 2013.08.14. 13:46:08

Hohó! Boldog születésnapot, így utólag is!
süti beállítások módosítása