Van egy hallgatólagos megállapodás a főnök meg köztem, hogy csakis és kizárólag akkor kommunikálunk este 9 után, ha ég a ház. Eddig ilyen talán kétszer ha előfordult, jójójó, lehet ezt soknak kikiálatnai, de felesleges.... Evvan... Amíg tudom fizetni a hitelem, van pénzem kutyasulira, és bízhatok benne, hogy ez így lesz a következő hónapban is, addig belefér.

Tegnap viszont égett a ház. Kellett egy izé, meg egy hozé, és gyorsan....

Nem gond. Azon kívül hogy nem számítottom rá, csak annyi Volt a probléma, hogy mire hívott én benyomtam Lakóbaráttal egy üveg pezsgőt. Is. Legyen annyi elég, hogy az autót nem csak hogy nem vezethettem volna, de kétséges, hogy hirtelen felindulásból a járművet megismerem. Hát így kellett nekem válaszolgatni, meg táblázatot csinálni, és azért közben belevihogtam a telefonba szégyen és gyalázatra. Persze rákérdezett, hogy csak nem buli van.... hat de de....

Most nézem a táblázatokat, és vicces, hogy helyesirási hibák ugyan vannak benne, de számszakilag minden klappol. Tök jó. Főleg, hogy van olyan, amire nem is nagyon emlékszem, hogy én csináltam. Pedig én csináltam.

Reggel mikor bejöttem, picit megcsúsztam, (több mint fél órát), azt a vigyort... a főnök fején, majd hozzátette, hogy Ő NEM MOND SEMMIT. De röhögött.

Aztán leültem a géphez, és jött egy egyenleg értesítő sms, amitől pöttyet frászt kaptam, hogy UGYE nem csesztem el az ÖSSZES pénzem, csak nem emlékszem?!??? De nem. Szerencsére.

Viszont SzSz-t a tipikus hülye picsa esemesekkel zaklattam. Sokkal. Még annál is többel. Kábé a telefonszámlám 50%át ezen esemesek fogják kitenni. Tök ciki vagyok :S

És akkor arról még nem is beszéltem, hogy azt álmodtam, hogy nyár van és újra összejöttünk APKval. Valahogy azt beszéltük át, hogy ki kivel Volt a külön töltött idő alatt. És ő elmesélte, hogy Volt két csaj akikkel csak szex Volt. Az egyik egy eladó csaj a fresnapf-ben, akit ott helyben az üzletben, a másik meg egy kövér szőke aki nagyon jó Volt az ágyban. Ezen azért én röhögtem, majd kimentünk sétálni, hogy megnézzük Lowrider gyerekét a babakocsiban, és APK kivette a babakocsiból, hiába mondtam neki, hogy ne, mert nem szereti és nem szabad, de de de és igen. És ott annyira mérges lettem rá, hogy ez a barom semmit nem változott megy a saját hülye feje után, és akkor jött Lowrider és rászólt, hogy ezt a gyerek nem szereti, tegye vissza, és APK visszatette, de hasra rakta, amit szintén mondtuk neki, hogy ne úgy, mert nem jó a gyereknek, de ő meg folyton hajtogatta, hogy higyjük el, így jó a babának, erre a kicsi sírt és bemászott a babakocsi szivacsa ALÁ! És a nap meg ragyogóan sütött....

kesz.jpg

Szerző: Verde Lunaria  2014.01.23. 09:53 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr305777835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása