Most a szeretőd lettem, vagy több, vagy kevesebb? Sok a kérdés tudom, de jobb tisztán látni mindenkinek...

Azt mondtad neki, hogy a nyakára tekered a farkad aztán berántod mint egy fűnyírót. Ezért ment haza.

Leszarom, hogy hol vagyok, gyere értem!!!

jajaja itt is nagyon fasza a buli...épp az elöbb hánytam tarkon valakit...szerencsére nem látták h ki volt:D..és most mindenki engem keres..köztük vagyok én is:D

Pedig itthon még megvolt az elhatározás, hogy szakítok vele. Aztán mikor találkoztunk, már nem volt kedvem problémázni. Helyette leszoptam a kocsiban.

reggel nagy para volt. nem tudtam hol vagyok. nem barátnőnél, nem haveroknál. aztán rájöttem, hogy fordítva fekszem az ágyamban.

Megdugtam Tamás anyját. Kurvajó volt, nagyon tud a vén lotyó. (Tamásnak küldve)

Állítólag a balesetiről kifelé megkértem a nővérkét csomagoljon nekem egy kis morfiumot.

Bocs nem fogok odaérni, elég csúnya este lett. Megkérdem a mellettem alvó lány nevét, megdugom mégegyszer és indulok. (13:37)

figyu, felugorhanték dugni a lakásotokba? nem kell otthon hagyni zsuzsit, vinnék anyagot

Utolsó képem a tegnap estéből hogy bemegyek egy boltba piát venni...reggel 140 rugóval ébredtem a zsebembe :S Segítsetek lehet köröznek ! :S

Segíts! Zsófi széttett lábakkal fetreng hogy "basszatok meg" !

Most szólt anyám, hogy a kutyámnak geciszaga van

A csaj azt mondta szakítsunk, de én nem is ismerem..

te emlekszel miert vittuk fol a 10re a tujat es a ket teglat?

legszívesebben most betenném neked minden előjáték nélkül és addig tolnám, amíg sikítasz (Anna helyett Anyának elküldve)

Hamarabb néztem meg a gyűrűsujját mint a mellét. Öregszem.

A fű sem segített. Szarabb a kedvem, de legalább félek a felhőktől és a tücsköktől

szia anya tomi vagyok és te??

"Most ebredtem,nemtom hol vagyok. Asszem elloptam egy funyirot. Ti merre?"
"Gyere be a házba aztán majd megbeszéljük."

bogi, olyan okos vagyok, nem hagytam hogy megdugjon helyette a mellemre verte

Nem érek oda! Z-vel vok balesetin, mamus protkóját ragasztotta a szeme fölé, de nem jtt le, most meg a hígító csípi a szemét. A papagáj sincs még meg,ha látod szólj!puszi

Az előbb megfeng-shuiztam a nappalit. Lehet reggel morcos leszel.

Végtagonkét egy ember vitt haza, miközben brekegtem, mert békának képzeltem magam. Jó buli volt.

Tegnap hokisisakban hánytam vízalatt. Király!

Arraé bredtem hog a lépcsőházban szop egy csaj, miközben a munkába igyekvő szomszédok nem férnek el mellettem e

"miért füves a ruhám?"
"mert hazafelé kitaláltad, hogy füvet fogsz nemesíteni, addig amíg meg nem találod a megfelelő puhaságú gyepet és ennek okán minden útba esőn meghenteregtél és a jobbakból mintát vettél."

Köszönöm az éjszakai szerenádot, anyámék meg a szomszédok üzenik, hogy örülnek, hogy ennyire el vagy ájulva a szexuális képességeimtől, de ha lehet, a következő pár évtizedben ne itthon randizzunk. Ui: Én is szeretlek.

Mindjárt dugok. Csak a csaj elment hányni.

Ki gyantázta le a seggem??

ha jöttök akkor gyertek mindenképp

Gratulálok Töki! Háton fekve hánytánytál, miközben a Marseilles-t énekelted! Sosem láttam hasonlót! :-)

valaki megosztaná velem, hogy mi történt az elmúlt 4 napban???

felhívtam vérző fasszal anyámat, hogy most mit csináljak. erre kiröhögött és letette.

Miközben exemet ujjaztam, benyitott a csaj akivel össze akartam jönni hogy szóljon: a barátnőm a bejaratnal vár. ennyi

Reggel anyád kocsijában ébredtem. Ötletek?

Ez a lány egy angyal!!! Idáig együtt aludtunk! Mondjuk előtte meg összehánytuk a kolit.

Szia! Kerestelek tegnap a buliban. Megtaláltalak?

A reggelem abból állt, hogy magzatpózban feküdtem, beszélgettem a macskával, megettem egy doboz fagyit és felgyújtottam a közös képeinket. Megválaszoltam a kérdésed?

Azt akarta, hogy szopjam miközben gitar herozik. Nem lesz második randi

A kínos az, mikor rajtakapnak a céges budiban, hogy kivered...

Elaludtál miközben szoptalak. Nem tett jót az öbecsülésemnek.

Hazamegyek kiverem és lefekszem a gecibe...

Bazmeg, reggel 8kor a rendörség keltett fel azzal, hogy én libát loptam... azt hittem félreértés, de kis idő múlva beugrott, hogy mégsem...

Buli
 
- beleejtettem a telefonom a budiba, de megvan!!!:D
 
- Sikerült elmenekülöm a taxis elől. Bevettem magamat az erdőbe és ott én vagyok az úr!
 
- 5 kor havernak diszkóból: Lacikám hol vagy? indulni kéne haza!
- Bent vagyok az állatkertben, meg kellett néznem mit őriznek a trolimegálló mögött. Lepkék bazzmeg nem venociraptorok.
 
- Az előbb megfeng-shuiztam a nappalit. Lehet reggel morcos leszel
 
- Nincs meg a pulcsim, rohadtul fázom és valamelyik barom haverod telehányta a táskám :(
- Én utoljára táskádban láttam.
 
- most küldtük át a kutyát egy ötszázassal a nyakkörvén a boltba h hozzon egy kékbondot. szted ideér?
 
- A jelenlegi helyzetbe kivhjitelezhatetlan h bejusrunk. Nagyod oda vdsztunk. Nem fog meni a oktatás. (Szombati meló előtt sms a főnöknek péntek hajnalban)
 
- Most hányt arcon a timi. Kicsit kések. (Haver küldte szombat este)
 
- éppen egy tajvani emo-black metal banda játszik. dugnám a balalajkást, de nem biztos hogy csaj. hörr!
 
- A koli örömei: most faragtam felespoharat egy krumpliból
 
- Az előbb megköszöntem a bankautomatának, hogy adott pénzt

- most jöttem rá mért fosok... úgy ki voltam ütve hogy két napig hashajtót szedtem fogamzásgátló helyett. ugyan úgy néz ki ez a szar...

 

Hazafelé
 
- Reggel fél 8kor még boglár és liget között ültem a balcsiban öltöny-nyakkendőben és néztem a horgászokat, hogy engem néznek.
 
- Nem jó úgy ébredni éjszakai buszon h Budapest tábla áthúzva
 
- Elaludtam a vonaton. Itt ülök egy megállóban. A helyiek azt mondják hogy ez észak-szlovákia. Nem hiszek nekik. Nem akarok.
 
- úton vagyok Brüsszelbe, én vezetek. Állapotom válságos. Látótávolságom 14 cm
 

Családi élet
 
- Tegnap úgy berúgtam a tequilától, hogy mikor hazajöttem bementem anyámék szobájába és elkezdtem hugyozni az egyik fotelba, mert azt hittem hogy az a wc! Anyám felébredt és azt ordította, hogy mi a szart csinálsz?! én meg rászóltam, hogy hallgass me most megy a wc 3. része! Most takarítok!
 
- Hajnalban felébredtem, kirohantam a wc-ből, egyenesen az udvarra, áthajoltam a kapu fölött és odahánytam a saját bejáratunk nagyanyám meg mondta ha már ilyen korán felkeltem elmehetnék kenyérért :S
 
- Anyu most már bemehetek nem hányok többet a macskára ígérem
 
- Mikor hazaértam az mondtam anyámnak h csókolom egy sajtos tejfölös lángos lesz...utána reggel az udvarom ébredtem fel
 
- Hello, tegnap itthagytad anyádat, megivott 2 üveg vodkát,telehányta a nappalit, gyere érte és takaríts ki...
 
- Hazaérve bemutatkoztam a kutyának.
 

Másnap
 
- Ugye nem te hánytad tele a céges bulin tegnap a szerződéses fiókom és csuktad vissza?????
 
- Tegnap Lanparty-n jelszót tettem a gépre. Kijózanodtam é s most meg nemtudom mi volt az!
 
- Gábor bazdmeg az egy dolog, hogy félméterről melléhánysz a wc-nek és slaggal kell utánad menni, de hogy úgy horkolsz ütemtelenül mint egy elbaszott lélegeztetögép azt nehezen tudom megbocsátani mert ez az érzelmeimre is hat!
 
- Hogy tudtál felhányni a szekrény tetejére?
 
- Utolsó képem a tegnap estéből hogy bemegyek egy boltba piát venni...reggel 140 rugóval ébredtem a zsebembe :S Segítsetek lehet köröznek ! :S
 
- Ébredés ismeretlen helyen. Telefonálás annak, akitől indultunk este: "Te, itt vagyok nálatok, most ébredtem."
- "Nálunk biztosan nem vagy..."
 
- Most ebredtem,nemtom hol vagyok. Asszem elloptam egy funyirot. Ti merre?
- Gyere be a házba aztán majd megbeszéljük.
 
- A szomszédnál ébredtem....a kutyaólba. Most akkor ugatnom is kell?
 
- Lényegében megmentettem az életed. Meg voltál győződve róla, hogy a körömlakklemosód citromos vodka.
 
- Köszönöm az éjszakai szerenádot, anyámék meg a szomszédok üzenik, hogy örülnek, hogy ennyire el vagy ájulva a szexuális képességeimtől, de ha lehet, a következő pár évtizedben ne itthon randizzunk. Ui: Én is szeretlek.


Buliüzenetek a javából :

Az alábbi üzenetek bulikban, vagy épp elõtt vagy után hangzottak
el...esetleg sms.
"Asszem jól sikerült a tegnapi betépés. Semmire sem emlékszem és egy
pályaudvaron vagyok ahol fõleg németül beszélnek. Lehet hétfõn nem megyek be
melózni" - válasz: "A hétfõi meló miatt ne aggódj, ma kedd van. Már a
rendõrség is keres, anyádék büszkék lesznek rád :D Amugy hol a répában
vagy?"


"Mennyit ittam az este? Találtam egy 30-as sebességkorlátozó táblát. Az
ágyamban."

"Kimentem pisálni és össze volt hányva a budi. Mondom miafasz, nem
emlékszem, hogy hánytam... Megfordulok erre egy vadidegen csaj alszik a
zuhanyzóban"

"Elaludtam a vonaton. Itt ülök egy megállóban. A helyiek azt mondják hogy ez
észak-szlovákia. Nem hiszek nekik. Nem akarok."

"Úgy tünik egszercsak fordítva vettem fel a pulcsim. Aztán belehánytam a
kapucniba. Soha többé nem iszom."

"Olyan nehéz részegen tampont felrakni. 10 percig ujjaztam magam, mert
elfelejtettem mit is csinálok."

"Részegen valami idegen házibuliban. Azt hittem a farkam veszem elõ a
pisáláshoz, de a bal herém volt. Átáztam. Gyere értem."

"Reggel arra ébredtem, hogy egy csaj fekszik az ágyamban. Mondom mi a fasz.
Megfordult és mégse csaj volt. Na ez a szopás."

"Ha legközelebb pohárba hánysz,légyszi ne hagyd benne a szívószálat...életem
legszarabb vbk-ját köszönhetem neked."

"Az OK, hogy dugod a nõmet. De a cigim add már ki.A barna kabát, az ajtón. "

"a telefonom egész este a hûtõben volt.ezért nem vettem fel."

 

Szerző: Verde Lunaria  2011.09.26. 13:48 Szólj hozzá!

Címkék: idézetek kedvenc

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr443257665

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása