Vannak helyzetek, amikben türelmesebb vagyok az átlagnál, és vannak olyanok, amikor az átlag által elvárt szintet képtelen vagyok hozni...

...ezért tegnap délután fél ötkor feladtam makacsságom, büszkeségem, meg minden egyebet és felhívtam SZSZ-t. Remegett a kezem, a tenyerem izzadt, a térdem rogyadozott, a szám cserepesre száradt, nem tudtam, hogy mit fogok mondani és el se tudtam képzelni, hogy ő mit fog nekem mondani....

...persze, semmit. Mert felvette, közölte, hogy majd hívlak, és letette....

.....azóta a "majd hívlak" él, én meg itt rágom a körmöm tövig, és csak pislogok... pisslogok... pissssslogok.....

....lassan méltán hiheti a környeztem, hogy tikkelek...

....pedig csak pikkelek....

Szerző: Verde Lunaria  2011.10.18. 13:44 7 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr343311690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sangel 2011.10.19. 09:27:30

Nagyon, de nagyon várom! Talán már jobban, mint Te! Mert lehetséges, hogy lesz egy valaki, aki "Kivétel" lesz?!

Én nagyon remélem :)

Verde Lunaria 2011.10.19. 10:06:03

@Sangel: én már nem tudom mit higgyek...

díva naíva 2011.11.08. 20:14:43

kezd érdekelni, ki az az SZSZ :)

Verde Lunaria 2011.11.09. 12:20:53

@díva naíva: Hogy ki SZSZ? rövidítésileg SZívSZerelmem. Valóságban... magam sem tudom

díva naíva 2011.11.09. 12:21:41

@Verde Lunaria: lehetett volna SzendeSzűz is vagy SzívSzorító :D

Verde Lunaria 2011.11.09. 12:23:07

@díva naíva: SzendeSzűz... :D ez jó...
na majd eccer összefoglalom, hogy ki is ő, mármint az általam ismert része...
(APK=AktuálisPárKapcsolat)

díva naíva 2011.11.09. 12:32:15

@Verde Lunaria: jöhet mailben is :) lehet, még hasznodra is válik :)
süti beállítások módosítása