Csokival a számviteleink mindig úgy kezdődnek, hogy valamelyikünk veszettül elkésik. Én is késtem, de ő rám kontárzott. Így hívott:

  • -          Fedett helyen vagy?
  • -          Szokásos?
  • -          Tudod, elgázolt egy autó, amit két gyalogos tolt, a kórházi vámpír meg minden áron vért akart venni, de amikor mondtam, hogy balzsamozáson leszek veled, elengedett, azzal a feltétellel, hogy meg kellet ígérnem neki, hogy iszok a véredből és holnap visszamegyek, hogy megcsapolhasson. Jó, még 20 perc. Foglalsz boncasztalt?
  • -          Persze.
  • -          Ne igyál, amíg oda nem érek.

Mire odaért, addigra én nyilván túl voltam már egy forralt boron.

3. Az első sör után:

  • -          Te figyelj már, valami van a fejeddel.
  • -          ?
  • -          Más a frizura?
  • -          Ja, igen, más a színe meg a fazonja.
  • -          Most meg kéne dicsérnem, ugye? Azt szokták. Az az elvárás.
  • -          Ja kéne. De nem muszáj.
  • -          Jó. Akkor figyelj. Ez szar.
  • -          ?(most hosszú frufrum van, eddig meg oldalra volt tűrve)
  • -          Bocs.
  • -          Na várj. (átborzoltam, hogy oldalra tűrős lett)
  • -          Istenem, egy mozdulattal csodát tettél. EZ a tuti!
  • -          Dehogy, ez… olyan, mintha kopasz lennék.
  • -          Az olyan mint egy jól lakott óvodás, olyan kerek a fejed. Ez meg, olyan igazi te vagy.
  • -          Ez uncsi.
  • -          EZ TUTI.
  • -          A kedvedért ma estére így hagyom.
  • -          Köszi. utálnám, ha egy ovist kéne leitatnom.

2. sör után:

  • -          Szarul nézel ki. Oké, hogy taknyos vagy, de a borosta az ugye általános, nem? Meg a takonyba nem lehet ennyit fogyni.
  • -          Mi? A borosta macsós.
  • -          Esetedben igénytelen. Mi a gond?
  • -          Semmi.
  • -          Aha.
  • -          Te se nézel ki túl fényesen.
  • -          Jah, tudom. Kövér vagyok…
  • -          Hülye vagy.
  • -          Te is.
  • -          Új pasi?
  • -          Nekem? Ugyan. Nem kellek én senkinek. A régiekből se tudok kikeveredni.
  • -          Azért mondom, hogy új.
  • -          Nincs. Összebútorozás? Minden ok?
  • -          Most, hogy megszoktuk egymás szagát. Elég jó. Tudom én ezt csinálni. Csak,hát lesír róla, hogy ő már az esküvőt tervezi. Hogyhogy nem bírsz bepasizni?
  • -          Mi az hogy az esküvőt szervezi? Kövér vagyok. Nem kellek senki újnak. Na. De most nálad a labda.
  • -          Hát tudod, az úgy átsüt, ha egy nő már el akarja vetetni magát. Ezekkel a mellekkel nem bírsz bepasizni? Hova jársz te pasizni???
  • -          Jó majd legközelebb zsákot húzok magamra, és akkor nem fog zavarni a mellem.
  • -          Nem zavar.
  • -          El akarod venni?
  • -          ŐŐŐŐŐŐ. Nem. Majd. De nem most.
  • -          El tudnád venni?
  • -          Nézd, ha azt az életritmust folytatom, amit eddig, akkor az életbe nem állapodok meg és nem lesz családom, pedig nekem lesz. Ez tény. legalábbis annak kezelem.
  • -          De ez nem erőszak… És ha szereted, annyira, hogy boldoggá akarod tenni minden áron, és…
  • -          Tudom, az ő boldogsága meg az én boldogságom, aztán meg a mi boldogságunk…. Szar duma.
  • -          Ő neked a nagy”O”?
  • -          O?
  • -          Aha. O, mint optimális.
  • -          Ja, értem, nincs meg benne minden, de amúgy jó vele, és ami hiányzik, megkeresem másban?
  • -          Terelsz.
  • -          Ezekkel a mellekkel kizárt hogy nem bírsz bepasizni…

3. sör

  • -          Fogynak az igazi barátok.
  • -          Tudom. Nekem is.
  • -          Lapos nézésre gondolsz, igaz?
  • -          Aha
  • -          De tudod, ami marad, az értékes. Az nagyon értékes.
  • -          Tudom.
  • -          Tényleg értékes.
  • -          Ne a mellemhez beszélj, légyszi.
  • -          Komolyan. Tök jó, hogy mi így tudunk dumálni. Nekem ez fontos.
  • -          Nekem is.

4. sör.

  • -          Engem már vár az asszony
  • -          Ok, meg issszuk és megyünk. (közben ledobtam véltelen a telefonom, felvettem)
  • -          Bazz, te hülye vagy. Minden rendben veled, és akkor is, ezekkel a mellekkel..
  • -          Oké, vettem a lapot, idegesítenek, legközelebb garbóba jövök.
  • -          Azt nem teheted. Meg felesleges is. Ezzel nem tudsz mit kezdeni.
  • -          Akkor mostantól eltakarom.
  • -          Aha. Átlátok az étlapon.
  • -          Már megint sokat ittunk.
  • -          Ja. Coelho meg télleg szar. Nincs nagy boldogsággal járó katarzis.
  • -          Valóban. Tudod mit olvass el? Én egy hét alatt kétszer is elolvastam.
  • -          Na?
  • -          A sündisznó eleganciája.
  • -          Ok.

5.sör:

  • -          Ez az utolsó kör, nekem már ez is sok.
  • -          Ez. SZSZ-szel meg ne foglalkozz. Kapsz ezer jobbat. A pasik feje a bárban kitekeredett mikor mosdóba mentél.
  • -          hagyd már, sokat ittunk.
  • -          Sokat. De ez még tény.
  • -          Neked meg nem kéne úgy nősülésen agyalni, ha nem érzed, hogy „AKAROD”.
  • -          Akkor sose nősülök meg.
  • -          Mert kényszerből jobb lesz.
  • -          Nem kényszer.
  • -          De nem is saját döntés.
  • -          Menjünk…
  • -          Menjünk.
Szerző: Verde Lunaria  2011.10.21. 11:57 Szólj hozzá!

Címkék: én csoki

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr623319657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása