Annyi mindent akartam írni... most mégis minden bennt rekedt. Elmeséltem volna, hogy milyen volt a hosszú hétvégi wellness Siófokon a Hotel Azúrban. Leírtam volna, hogy mi van APK-val, hogy mennyire hiányzik SZSZ, hogy mennyire összezavarodtam, hogy mégis mennyire tisztán látok mindent....

De ez mind lezárult. Azt sem tudom, mit terveztem írni, mesélni, mondani, panaszkondni, gúnyolni....

Megnéztem a képeket, amiket művészkedés címen készítettem, és ezt találtam:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Egész jó lett, nem?

És hogy mi jut róla eszembe? Az, hogy lassan mindenki révbe ér körülöttem, mindenki... Tényleg mindenki... ki jól, ki rosszul... Én meg... kevergek a kikötő bejáratánál, és azt se tudom, hogy be akarok-e egyáltalán menni, hogy oda akarok-e menni, hogy ki akarok-e kötni, hogy egyedül akarok-e csónakázni, hogy meddig akarok egyedül hajózni, hogy képes vagyok-e rá....

Ha erre gondolok, rám jön a hányinger, a vállaim elnehezülnek, és az üresség... az az üresség, EZ az üresség...

Hogyan mondjam el másoknak, hogy mit akarok, és hogy mi legyen, ha magam sem tudom a választ a kérdésre? Sőt, magát a kérdést sem ismerem???

Szerző: Verde Lunaria  2011.11.03. 09:04 5 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr703349671

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sangel 2011.11.03. 09:59:40

Akkor nem csak nekem volt olyan "nem tudom" hétvégén ....
De majd jönni fog az a rejtett út, amin megindulhatunk :)

Verde Lunaria 2011.11.03. 20:00:25

@Sangel: Ez most olyan volt, mint a te kupis szobád, meg az én ásító lábujjaim :D

díva naíva 2011.11.07. 16:31:03

szerintem nem lényeg, ki mit csinál, kövesd az ösztönöd, ne bánj meg semmit, ne tekints hátra, előbb - utóbb megleled a saját utad...

Verde Lunaria 2011.11.08. 07:58:22

@díva naíva: most már jó lenne meglelni :)
süti beállítások módosítása