A elkövetkező ilyen címen futó bejegyzések kizárólag a magam kedvéért születnek, azért, hogy tisztán lássak. Hogy leírjam a jót, és leírjam a rosszat. Persze, értelmes hozzávetéseket, és külső segítséget továbbra is elfogadok ;)

Szituáció: Első nap Siófokon Hotel Azúrban a szoba elfoglalása után. Vettem egy dögös fekete strasszos bikinit, és egy majd köldökig érő dekoltázzsal rendelkező csokoládé barna úszódressz szerűséget:

  • Várj, döntsd el Te, melyiket szeretnéd látni rajtam a wellnessben :D
  • Oké! Mutasd! Mondjuk a barnát. :)
  • Na? Milyen?
  • ŐŐŐŐŐŐŐ. Ez olyan... Jó. Eddig nem két részeseket hordtál?
  • De. De gondoltam, ez úszni kényelmesebb. Nem tetszik? :( Tudod, már két éve beszélgetjük, hogy eljárunk majd úszni, és ezen felbuzdulva vettem, egy éve. De azóta nem volt lehetőségem megmutatni (mert sose voltál hajlandó kidobni 1000 ft-ot úszni menni)... Kétrészesből kiesik a mellem úszás közbe...
  • Hát ez... olyan nagymamis...
  • És mit szólsz ehhez a kis feketéhez?
  • Na ne! Figyelj! Nem vagy már tizenhat éves, ez olyan kicsi hogy nem is létezik. Ne haragudj de ez nem te vagy. Nem látod, hogy néz ki?!
  • Ez se tetszik?
  • Ki van benne mindened.
  • De hát ez kétrészes.
  • Ez kicsi neked. És túl sokat mutat a testedből.
  • Most azt mondod, túl kövér vagyok ehhez?
  • Neeeeeeeem. De ez nagyon merész, ebben... A feneked, a melled.... mindened ki van. Minek akarod mutogatni másoknak? Mutasd csak nekem. Nem vagy már csitri gyerek. Ez nem neked való. Nem akarom hogy ezt felvedd.
  • ....

Szituáció: Első büfés vacsora a szállóban. Asztalt foglaltam, amíg APK elment magának levesért.

  • Két leveset eszel egyszerre?
  • Nem, ez a tiéd.
  • Hoztál nekem is?
  • Igen. Krém leves sok sajttal és pirítossal. Ahogy szereted. Ne kelljen sorrba állnod....

 

Szerző: Verde Lunaria  2011.11.05. 09:10 3 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr273355190

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

díva naíva 2011.11.07. 16:27:51

a bikinis jeleneten én is felhúztam volna magam, de mi a baj a levessel? :)

Verde Lunaria 2011.11.07. 16:30:00

@díva naíva: a levessel semmi... Az lenne az "ellen pólus"
süti beállítások módosítása