Hogy mit köszönhetek SZSZ-nek? Az alábbiakat biztosan:

  • Szórakoztató e-mail váltásokat sivár főiskolás napjaim alatt.
  • A vele való csetelések miatti felgyorsult gépelési technikáim.
  • Egy 3.000-es telefon feltöltő kártyát, akkor, amikor éppen csak zsömire és hazafelé vonatjegyre volt pénzem a kolis időkben.
  • Az első láblendítős, villámbelémvágós, nyálaslányregénybe illő búcsú csókot.
  • Az első megcsalásomat. Hogy csalfa lettem. Hogy megbántottam valakit, akit sem most, sem később sem akartam volna soha.
  • Coelho-tól a Veronica meg akar halni könyvet
  • Nejlonszatyrokat a szemem alá, a miatta átrágódott, átaggódott, átgondolkodott, átkínlódott éjszakák miatt
  • Hogy szerető lettem.
  • Szex és más semmi film-et moziban.
  • Hogy szinte szemrebbenés nélkül képes vagyok hazudni bárkinek, ha róla van szó
  • Azt, hogy megkedveltem az autós szexet.
  • Belga csokival összeolvadt camembert sajtot.
  • A szakdolgozatom javításának és bírálatának egy jó részét.
  • A nehéz időkben mindig volt mégis egy virtuális támaszom
  • Azt is, hogy megtanultam figyelmen kívül hagyni egy másik nő (Krumplibogár, aki a kislányának anyja) érzelmeit, életét, és azt, hogy ezzel, nagy valószínűséggel tönkre teszem, és mindez az én hibám
  • Úgy felelősséget érezni egy kislány iránt, hogy tulajdonképpen semmi közöm hozzá.
  • Hogy mindig mindig mindig mindig kövérnek érzem magam.
  • A legtöbb virágot. (mert senkitől nem kaptam annyit, és úgy, ahogy tőle)
  • Hogy valakivel kvázi őszinte tudok lenni.
  • Csak nekem írott verset.
  • Reménytelenséget
  • Cinkos vigyorok garmadát.
  • Tiltott titkos téli éjszakákat.
  • Aggódást, hogy vajon a jeges úton vissza tud-e vezetni Széplakról Pestre több órányi szex után kialvatlanul
  • Egy csomó egészségtelen gusztustalan mekis kaját.
  • A függőségem.
  • 3 napi másnaposságot a Madarassy Pálinkától, mikor úgy döntöttem egy éve, hogy vége, és látni se akarom.
  • Zuhanyzás közben órák hosszán át vörösre bőgött szemeket.
  • A kegyetlen hiányt.
  • A társas társnélküli magány általi megkeményedést.
  • Cinkusságom egy jó részét.
  • Egy vámpír levelét.
  • Az örök bizonytalanságot, hogy csak használ… és hogy minden egyes szó, és tett csak érte van…
  • Egy, ami kis „lovestory”-nk összefoglaló videót, amit ő készített (állítólag)
  • Lopott órákat
  • Egy éjszakai portás cinkos, sanda félmosolyát, amikor éjjel tizenegykor kifizettem a Feneketlen tónál egy szobát, egyetlen éjszakára kettőnknek.
  • Egy angyal szárnyát.
  • Édes és rémséges álmokat.
  • A rabláncot, amivel magához köt úgy, hogy közben nem adja meg azt, amire igazán vágyok….

Szóval Kedves SZSZ, Te, aki most olvasod e sorokat, és tegnap túl vagy már az egész blogom átpörgetésén, Te, akinek hosszas gondolkodás után mégis elárultam a webcímet, tudd, hogy ezeket köszönhetem Neked.

Így köszöntünk köreinkben. És lásd, itt állok pucéran, felvállalva mindent előtted, kimondottat és ki nem mondottat. Igazságot és hazugságot.

Most mondhatnám, hogy Nálad a labda. Te jössz!

Szerző: Verde Lunaria  2011.11.16. 13:18 10 komment

Címkék: szsz

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr613387078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sangel 2011.11.16. 14:11:25

Pfúúúú... Meglepetés volt a vége rendesen :)))
Idéznék: "Úgy felelősséget érezni egy kislány iránt, hogy tulajdonképpen semmi közöm hozzá." - Szívemből szólt....

Nem is tudom, hogy mit mondjak erre a bátorságodra!!! :) Grat!! /"B" még az előtt olvasta blogom, mikor még nem írtam róla... most már nem hiszem, hogy olvassa... bátorságos dolog, hogy kiteregetsz mindent:))/
Még egyszer grat ezért a felhalmozott erőért!!!

2011.11.16. 15:18:43

Értelek. Nagyon is.
Kivéve az autós szexet. Hogy lehet azt kedvelni?? :)

Verde Lunaria 2011.11.16. 15:29:32

@anyuss: Nagy autó, fülledtség, kiéhezettség, tiltott gyümölcs izgalma... meghát... SZSZ... Na... ágyban mással is voltam, de kocsiban csak vele ;)
ez elég ok a kedvteléshez :D

2011.11.16. 15:36:19

@Verde Lunaria: Azt hittem, a nagy autó csak a Plázacicát indítja be :))

Verde Lunaria 2011.11.16. 15:52:30

@anyuss: Nagyautó=nagy hely... ez akár egy barkasz is lehetett :) nem említettem autó márkát :D

2011.11.16. 15:56:39

@Verde Lunaria: A barkasz akár előnyös is lehet, mert nem kapcsolódik fel bent a lámpa ajtónyitáskor :D

Verde Lunaria 2011.11.16. 15:58:19

@anyuss: ...igaz, igaz... bár barkaszban még nem csináltuk :D Igaz, passatban sem

kozgaztanar 2011.11.16. 22:02:41

én a vámpír nem értem! pls help!!!

Verde Lunaria 2011.11.17. 09:22:11

@kozgaztanar: a vámpírt ki tudod tiltani a házadból, és így némiképp az életedből is, ezt neki is kifejtettem, hogy kár hogy nem vámpír... Ezért amikor visszakuncsorogta magát, akkor annak a hosszú hosszú tanulságos, meglepő és nem mulatságos levél neve a vámpír levele lett, ami aztán annyi de annyi gubancot okozott... :S

díva naíva 2011.11.18. 09:23:53

hát ez bátor húzás volt, hogy okos is, azt majd az idő eldönti...
süti beállítások módosítása