A héten még nem hívtam Anyut. Ezzel elkerülve egy kiadós leb@szást, hogy hogy lehettem ennyire "gyagya", hogy már megint biztos "mesztélláb" császkáltam egy szál "pindöllbe". Ugyan ő hívott, de este 10kor elküldött esemessel kivágtam, magam, hogy bocs Anyu, dolgoztam. Tegnapnál tovább nem húzhattam... Hívott. 4szer egymás után...

- Na mi van? Megtaláltad a telefonod?

- Hali, bocs, dolgoztam.

- Milyen a hangod?! Bőgtél? Te bőgtél! Megin' veszekedtetek.

- Dehogy is, semmi bajom, picit megfáztam.

- Min vesztetek össze? "Torzsa" megin kavarja a szart? Mér bőgtél?

- Anyu! Nem bőgtem, taknyos vagyok.

- Akkor ezé' nem hívtál egész héten. Hol fáztál meg te "hülegyerek"?

- Hétfőn. Nem volt télikabátom.

- Tele a szekrényed télikabáttal. Ott a vajszinű "nyúzott plüssmaci", a "turis feketefehér", a fekete szőrös...

- A plüssmaci koszos, a feketefehér, meg még mindíg kurva drága volt és nem turis....

- Vettél be gyógyszert? Kiizadtad már magad?

- Anyu, semmi bajom. Folyik az orrom, de ennyi, nem kell mindjárt rémeket látni.

- Áh... ülnél el a "valagadon". Füts be, forro fürdő, hajmosás, forró tea, citromos limonádé, és tessék izzadni. APK hol van???

- Dolgozik... Anyu, ne már, semmi bajom.

- Azt, te "agyatlan" aztán maj megin egész télen "szörcsögsz mint egy gödhös tengeri malac"

- Anyu....

- Lázat mértél már?

- Nem, nincs lázam.

- Mérd meg. MOST!

- Jóóóóóóóóó......

- Még hogy nincs. Van az 39,5...

- Anyu, semmi bajom......

- Na? Mennyi?!?

- 39,5......

Szerző: Verde Lunaria  2011.11.19. 12:28 3 komment

Címkék: én anyu

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr633395938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kozgaztanar 2011.11.21. 08:40:08

ÓÓÓ, TE JÓÓÓ ÉG!!!

díva naíva 2011.11.22. 21:04:57

bebuktál :D anyud jósol mást is vagy csak lázat? :D

Verde Lunaria 2011.11.23. 08:30:14

@díva naíva:
szokott... de az "átkai" jobban bejönnek :D
süti beállítások módosítása