Szerintem Apunál jobban senkit nem lelkesít és nem idegesít jobban az egész karácsonyi ajándékozás. Addig mérhetetlenül lelkes, amíg kitalálja, hogy kinek mit. Fejébe veszi, és nem enged a negyvennyolcból. De persze udvariasságból megkérdi:

Pláza Cica:

  • Apu: Mit kérsz karácsonyra?
  • PC: Pénzt.
  • Apu: 24-e még nem hónap vége. Ha veszünk mamuszt ide bentre a lakásba az is jó lesz.

Kézműves:

  • Apu: Mit kérsz karácsonyra?
  • Kézműves: Jaaj, Apuuuuuuuuuh! Nem tudom. Wii-hez játékot.
  • Apu: Az b.szna be. Ahelyett a szar helyett inkább segíts fát hordani. Veszünk kintre meleg sapkát.

Anyu:

  • Apu: Megin' olifofolif-ot kérsz.
  • Anyu: Hát, ha lehetne jó lenne. De az oil of olaz.
  • Apu: Tönkre ment a fritu...
  • Anyu: Igen tönkre. Jó lesz az is.

Én:

  • Apu: Mit kérsz karácsonyra.
  • Én: Nyugalmat.
  • Apu: Ebben a házban?! Akkor már inkább megveszem anyád kenőcsét, Kézműves játékát, meg adok pénzt Pláza Cicának. Az se ennyire agyament ötlet. Na, mit akarsz karácsonyra.
  • Én: Apu, nem tudom. Semmit. Legyen dugott karaj vacsira. A többi nem érdekel.
  • Apu: Mindig megszivatod apád, hogy agyalnia kelljen az ünnepek előtt nem elég a bajom.

 Apu:

  • Anyu, Kézműves, Pláza Cica, Én: Mit kérsz karácsonyra???????
  • Apu: Seeeeeeeeeeeemit.
  • Anyu, Kézműves, Pláza Cica, Én: Still fűrész? Horgászbot?
  • Apu: Az jó lesz. De nem lehetne inkább üléshuzat a kocsiba?
  • Anyu, Kézműves, Pláza Cica, Én: De, ha azt szeretnél.
  • Apu: hogy nektek sosincs semmi épkézláb ötletetek....

 

Szerző: Verde Lunaria  2011.12.15. 00:10 2 komment

Címkék: hellókarácsony kari

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr683464414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

díva naíva 2011.12.18. 21:48:27

ugyanazt kértük a Jézuskától, kíváncsi vagyok, melyikünknek ad :))
süti beállítások módosítása