Kézműves mindig nehéz eset. Nem azért, mert idióta ajándokot kér, nem azért mert drágát kér, hanem mert néha lehetetlent. Mint mondjuk a télen fehér táskát nyárra. Szőrös csizmát tavaszi születés napján, a még amcsiknál sem forgalmazott wii játékot. Esetleg kakasnyalókát szintén karácsonyra.

Az idei agymenés az ördögnóris-usánka volt. Már egy hónapja (kb) nézegetem, hogy hol lehetne ehhez hasonló borzalmat FEHÉRBE nem lehet kapni. Próbáltam. Néztem kisüzletbe (körútan a kalaposoknál) plázába (Westend, Mom, Mammut, Allee), divat-csitri-boltba (NewYorker, Bershka), magán bőrnyúzdákba és karácsonyi vásárokba (ez utobbi inkább a heringesedjünk a Vörösmarty téren nevű mozgalom lámpavilágnál szerveződött társadalmi esemény), mégis sehol nem lehet kapni. Lehetetlen. Vagyis egyet láttam. A GANT-ba. 180 ejuróért. Hát annyit nem gondoltam költeni még az eljövendő karácsonyokra összesen sem. Mer' én ilyen sóher vagyok...

Aztán cseteltem éppen a drága hugommal, mikor David Guetta hirdetése kvázi egyszerre villant fel nála is és nálam is, és ugyanazon gondolat fészkelte be magát: David Guetta koncert karácsonyra.

Elrohantam, megvettem a jegyeket, így holnap Guetta koncert. Kézműves már ma este jön fel ide, naffaluba, bevesszük az éjszakát, bulizunk a koncert végéig, lehet még utána is egy kicsit, és majd vasárnap hazamegy.

És mivel a jövő hét TAO, HIPA feltöltés és áfa, fogalmam sincs mikor fogok legközelebb blog közelbe lenni. :(

 

Szerző: Verde Lunaria  2011.12.16. 15:12 4 komment

Címkék: hellókarácsony kari

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr843468663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

motymoty 2011.12.16. 17:52:11

Akkor boldog karácsonyt! :)

díva naíva 2011.12.18. 21:50:11

Szép kis ajándék, érezzétek jól magatokat :)) a sok TA(H)O-val meg mérsékelten foglalkozz, lassan itt a karácsony ;)

Verde Lunaria 2011.12.19. 09:14:56

@motymoty:
addig azért még leszek, csak mérsékelten. :)

Verde Lunaria 2011.12.19. 09:15:44

@díva naíva:
Hát érdekes buli volt... Még most se tudom eldönteni, hogy jó vagy rossz... :P
süti beállítások módosítása