Szándékosan és esetlegesen véletlenül is sok minden kimaradt a 2011-es év utolsó bőbeszédű hetéből.

Kimaradt a vonatos-hazautazásos-nem csomagolok be neked APK mert nem vagyok az anyád- tuti bezártunk mindent- menetrendszerű veszekedésünk. Ami már megalapozta a -de jó végre külön lenni kicsit- életérzést.

Kimaradt egy hatalmas köszönet nyilvánítás PlázaCicának akik foggal körömmel harcolt a karácsonyi ajándékokért, rendelte meg és csomagolt be mindent, még olyat is amit nagyon nem kellett volna. Több év óta most viselkedett először normális emberi lényként, aki nem rózsaszín trónjának köröm és hajlakk gőzöss magaslatáról pislog megvetően az emberekre. Nyilván sok köszönhető ez esetben Fasz-nak is, mert mindent érte tett. De ki bánja, ha ilyen jó hatással van rá?

Kimaradt, hogy az ünnepeket és az ünnepek közötti időszakot végig főzőcskéztem éccsanyám kedvéért. Egész szép sikerekkel.

Kimaradt a beszámoló a -ki örül a bögrének- kérdéskörről. Legnagyobb meglepetésre APK apukája örült neki a legjobban, még meg is könnyezte. És azonnal felavatta, azóta bögréből issza a sört. Torzsától csak egy "megőőőőőőrülök" tellett (nyilván nem. nyilván már ígyis bolond). Hogy szüleim már majdhogy nem várták, hogy idén miféle bigyókával rukkolok elő, és hogy mosolyogtak, hogy hát ez tényleg ötletes, és nem maradtam el az elvárásoktól.

Kimaradt, hogy Torzsától egy 20ast kaptunk APK-val, amit az asztalra dobott oda nekünk, hogy nesztek, ha már nem vagytok hajlandóak semmit venni.

Kimaradt, hogy SZSZ-es esték után úgy meg voltam szakadva, hogy rá kell döbbenem, öregszem.

Kimaradt, hogy én mit kaptam a listámról. A fontosabb 10-ből eddig még asszem semmit. De azért ugye az hosszútávú és reménykedni meg lehet még. Tárgyi listám mérlege: egy fritu (vagy fritőz, kinek mi), 8 fehérboros pohár, pár könnyed könyvecske és egy vigyorgós idézetes, bögrék, váza, tisztálkodási cuccok hada, mp3 lejátszó a meghalt helyett, és hogy SZSZ ajándéka ide sorolandó-é, azt nem tudom...

Kimaradt, hogy azért ünnepek között melóztam is, bármennyire is rüheltem az egészet, mert az élet itt nem állt meg, és persze, hogy voltak lemaradásaim. 

Kimaradt, hogy vörös lettem. De nem csak olyan immel-ámmal vörös, hanem dögös-vörös. Ahogy mondják. 10ből 9 ember szerint ez az igazi, ilyen kellett volna már ezer éve, hogyhogy csak most. Az az egyszem ember meg APK, aki mindig is szőke-kerekseggű barátosnét akart... eddig volt neki egy szőkés nem kerek seggű, most meg már szőke se...

Kimaradt, hogy rakattam 3D-s szempillahosszabbításon estem át. Amitől először két órán keresztül ömlött a könnyem, mert csípte a ragasztó, de azóta beleszerettem, igaz a bal szememen jobban potyog, mint a jobbon, de sebaj, megyek és újra töltetem, mert tetszik és az is sebaj, hogy a szemránckrémem felvitele így több, mint nehézkes.

Kimaradt a végülis spontán szerveződött szilveszteri házibuli. Ahol nem csak én éreztem magam baromi jól, hanem apukám is olyannyira, hogy másnap segített takarítani, felmosni, söpörni, mosogatni, csakhogy legyen még nálunk ilyen. Igaz ez a szilveszteri házibuli megérne egy posztot, de a beszólásai minimum... Talán összekapom magam. (fontosabb részletek, ha mégse: szerintem elpárolgott 4 üveg mézes pálesz, 1 tálca sör, 1 üveg arany tequila, a be nem tervezett soproni buliba egy srác tapogatta a seggem, akinek bár ellöktem a kezét, egyszer véletlen csak kezetfogtak rajtam APKval, Paragrafus hazafele menős beszólása az ő APK-jának, hogy mostmár jó lenne, ha egyenesen venné be azokat a kanyarokat, és persze a másnapi lencse leves, ami életet mentett)

Kimaradt, hogy Torzsa megfutamodott Anyukám elől. Szó szerint elmenekült előle, csak nehogy köszönni kelljen neki. Amin Anyum olyan jól szórakozik, még mind a mai napig... Szerinte ez vicces, mert kettejük közül nem ő a láncait letépett házisárkány.

Kimaradt, hogy semmi kedvem nem volt visszajönni Pestre, és az egész káoszos túlszervezett katyvasz ellenére baromira rámfért az otthon, tesóim, szüleim, Paragrafus, SzSz...

Hát csoda, hogy nehezen megy a visszaállás?

Szerző: Verde Lunaria  2012.01.03. 15:58 11 komment

Címkék: család én szsz apk

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr813516712

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2012.01.04. 07:44:11

"Azóta bögréből issza a sört" - tök jó fej :D

Verde Lunaria 2012.01.04. 08:03:50

@anyuss:
Neki aranyból van a szíve, és az egyik legjobb fej, akit ismerek. De csak egy ilyen ember képes elviselni Torzsát.

2012.01.04. 08:05:23

@Verde Lunaria: Nézd meg az apját, vedd el a fiát... hmmm :)

Verde Lunaria 2012.01.04. 10:29:02

@anyuss:
azt is szokták mondani, hogy a pasik az anyjuk ellentétét keresik egy nőben...

És én vegyem el?! ÉN?!

2012.01.04. 10:37:48

@Verde Lunaria: Hátugye mérlegelni kell h egy jó após miatt megéri-e :)

Verde Lunaria 2012.01.04. 10:52:27

@anyuss:
nagyon gyorsan fogalmazódott meg bennem a válasz: NEM

Szvetlana 2012.01.04. 11:03:36

A spontan szervezodott bulik mindig a legjobbak :D sokeves tapasztalat...

Sangel 2012.01.04. 11:50:49

Csak egy félreeső kis kérdésem akadna..
Mi van a határidőiddel?? Eltűntek???

Verde Lunaria 2012.01.04. 11:57:29

@Sangel:
Nem. Beálltak. Fixálódtak.

@Szvetlana:
iiiiigen.... nekem is ez a tapasztalatom. főleg ha ennyire nagyon spontán az egész :)

motymoty 2012.01.04. 14:44:23

Ez a szempillahosszabbítás... Majdnem megkívántam. :D De még leírni is fájt.

Verde Lunaria 2012.01.04. 14:50:54

@motymoty: nem fájt :) és télleg jól néz ki
süti beállítások módosítása