Tudom.

Tudom, hogy nincs ez jól, és tudom, hogy nem fair.

Tudom, hogy gyáva szemétláda vagyok.

Tudom, hogy köcsögség azt mondani SzSz-nek, hogy tőlem függetlenül döntsön, hogy most Krumplibogárral marad-e, vagy sem, amikor jelenleg, ha jó mélyen magamba nézek, akkor én meg tőle teszem függővé APK helyzetét.

Tudom, hogy APK szeret, ami előtt értetlenül is állok, mert miért? Miért nem utál még mindig?

Tudom, hogy APK-nál nincs vaskalaposabb ember a korosztályunkban, ismerem ennek minden pozitiv és negativ oldalát, és tudom, hogy bár szeret, de azt az igazi lángolást, szenvedélyt, szerelmet, törődést, TÁRS-mivoltot képtelen megadni, mert "széplaki", mert így nevelték, mert bár modernizálódik, de egy nő ne igyon, ne menjen bulizni, ne maradjon ki, ne érjen haza később melóból, de az azért nem árt, ha többet keres, és ha tökéletes "cseléd" és "szerető". És tudom, hogy neki ez már egy válás lenne, mert olyan régóta vagyunk együtt...

Tudom, hogy nem mehet ez így tovább.

Tudom, sőt, szinte az első perctől kezdve, ahogy megláttam, biztos vagyok benne, hogy nekem SzSz a nagy Ő vagy O.

Tudom, hogy ha úgy alakul, mégis képes leszek SzSz nélkül élni. Mert muszáj, mert kell, és mert majd nem gondolok bele, hogy milyen lehetne vele, a csókjai, az együttléteink, a cseteléseink, a hallgatag csöndjeink, a hülye diskurálásaink, a lehetetlen storiajival a közös élet. És ha ezt elfelejtem, vagy elzárom, talán, TALÁN képes leszek "teljes" életet élni.

Tudom, hogy ha APK-val maradok, és szülök neki két gyereket, lesz egy biztonságos, középszerű életem, ahol a boldogságom a munka és a gyerekek lesznek. De biztonságban leszek. Mert ő ezt tudja nekem megadni. A biztonságot.

Tudom, ti se értitek. Tudom, hogy ítélkezni, és elítélni könnyű. És tudom magamról, hogy kívül van egy tüskés kőkemény burok, ami alatt sokszor egy gyerek zokog, aki nem vár másra, csak egy fejsimire, hogy menni fog, meg tudod csinálni, csak tarts ki még egy kicsit, légy erős, és hogy bárhogy döntesz jól döntesz.

Tudom, hogy itt vagyok lassan 28 évesen, és mennyire ciki már, hogy nem tudom, mihez kellene kezdenem az életemmel. Hogy nem tudom, merre tovább...

Tudom, hogy mennyi mindent elrontottam, és hogy mennyi mindent túléltem.

Tudom, hogy a szerelem és a lángolás egyszer elmúlna SzSz-szel is, de az a kurva nagy büdös igazság, hogy most sem azt gondolom, hogy szerelmes vagyok, hanem azt, hogy ÉRTE feladnék mindent, ha kérné, ha akarna, ha én kellenék neki tényleg... mert szeretem... sajonos nem szerelemmel szeretem, hanem azzal a mindent megbocsájtó elnéző feneketlen mélységes szeretettel...

Higgyétek el, tudom... Nem véletlen vagyok meggyötört és megzavarodott és többször kétségbe esett, mint boldogtalan...

És tudom, hogy amit most írtam, az is csak kuszaság és még mennyit tudnék írni, a mellék fonalakat, amik teljessé tennék ezt a sötét káoszos képet....

....sajnálom....

 

Szerző: Verde Lunaria  2012.01.06. 10:39 8 komment

Címkék: én szsz apk

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr123523718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sangel 2012.01.06. 13:34:23

Tudod! Az vesse rád az első követ, aki...

Nah de ha hiszel a mesékben, akkor szerintem egyértelmű a válasz, hogy mi fog történni, ha meggondolt vagy, akkor meg az ellenkezője.

De ha én lennék a helyedben azt hiszem tudod a választ, hogy mit, vagy kit választanék....

Mert mi nők hiszünk a mesékben!!!!

/Sajnos?!/

2012.01.06. 14:17:42

Amikor annak idején belegondoltam h HA ESETLEG, akkor majd külön kell válogatni a KÖNYVEINKET, sírógörcsöt kaptam. Pedig csak tárgyak. Aztán túléltem.
Vagyis az a közeli ismerősöm, na.

bélla 2012.01.06. 16:15:13

Eszembe jutott vagy tíz húsz közhely is ezzel kapcsolatban. Ez a az egyik.
Olyan ez mint egy fájó fog.
Nyilvánvaló rohad belül valahol valami...és ez nem egy állapot ez egy folyamat. Csak rosszabb lesz. Döntened kéne. Meg kell vizsgálni érdemes e energiát egyebet fektetni a kezelésére? Érdemes e?...vagy célszerűbb volna inkább kihúzatni. A foghúzás fájdalmas lehet, a húzás folyamata, a kihúzott fog hiánya...még záp volt is. De csak egyszer fáj (...meg még egy darabig. )
Aztán meg lehet próbálni, nem kezelni a dolgot. hagyni ahogy van. tüneti kezelésként ha már kíbírhatatlan ráinni, nem használni azt a fogat arra amire való volna, másik foggal rágni, gyógyszert szedni rá ha fáj, technikákat tanulni a kezelésére és elhitetni magunkkal hogy ez a probléma nem is létezik...és közben a kórság szépen ráhúzódik a többi szervre. rámész Te - rámegy az életed.

...meg kell vizsgálni az új fogat is. (ez most nehéz mert beleszerettél) most mikor ideiglenesen használod, akkor jó szuperál, tetszetős...de hogy bírná és hogy bírnád Te a végleges beültetést?
Ha igen az hiszem bele kéna vágni.

Elég szép probléma halmaz...és bár a fejedet simizhetjük mi erre járó(kelő)k dönteni Neked kell.

motymoty 2012.01.06. 17:32:49

Buksisimi. És osztom bélla(?) utlsó mondatát.

agyragobogar · http://www.agyragobogar.com/ 2012.01.07. 00:38:51

ó jaj, nagyon nehéz helyzetben vagy :( innen is mennek a buksisimik.

Verde Lunaria 2012.01.09. 08:17:56

Mindenkinek köszi a buksi simit. Befejeztem a nyavajgást, igérem.

díva naíva 2012.01.09. 18:50:22

én nem simizlek, mert nem vagy már gyerek és mert vagy elég erős és nagylány már, hogy átlásd a helyzetet, én szimplán hiszek benned!
ha ráérsz, vesd papírra az eshetőségeket és olvasd el minden nap, egészítsd ki vagy húzz ki dolgokat, ha másképp látod másnap...
gondold át a sok "mi történne, ha" szituációkat és lehet, hogy lassan, de ki fog kristályosodni, mit akarsz és ha minden nap olvasod magad által papírra vetett céljaidat, amiket véghez akarsz vinni, akkor a végén képes is leszel rá :)

Tudod, a legnagyobb vigasz, ha szomorú vagy és a legkiábrándítóbb szó, ha szárnyalsz az "elmúlik"... mert minden egyszer elmúlik, vagy így, vagy úgy, egyszer túl leszel rajta...
süti beállítások módosítása