Mondd meg, melyik könyvet tartod éppen a latrinán, s megmondom, hogy vagy.

Cserna-Szabó András

Milyen igaz... Az ágyam mellett:

http://www.gepnarancs.hu/2011/08/a-sundiszno-eleganciaja/ (persze a könyv)

Harmadszor olvasom...

Nem is értem.... Miért nem írok itt könyvekről, ha már heti kettőt elpusztítok?

De ha jobban belegondolok, van még egy könyv a táskámban. Csernustól a Fájdalom arcai... Hmm....

Még nem vagyok képes tükörbe nézni...

Szerző: Verde Lunaria  2012.01.11. 12:04 10 komment

Címkék: könyv irodalom idézet

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr773536616

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

agyragobogar · http://www.agyragobogar.com/ 2012.01.12. 08:15:28

a fürdőbe egy Sumerokról szóló könyvet nyúzok már rég, nagyon nehézkes, nem értem a nyelvezetét meg a szakszavakat. Jelenleg csak azért, mert lusta voltam valami egyebet vinni.

díva naíva 2012.01.12. 08:42:34

én mostanság mesekönyvre és tananyagra szűkítem az olvasnivalók körét :)

2012.01.12. 09:43:53

Most? A blogodat :)
Amúgy a Mai angol elbeszélőket (akik 1958-ban voltak maiak). De ne kérdezd meg gyakran, mert sztem elleszek vele vagy fél évig :D

Verde Lunaria 2012.01.12. 13:26:42

Hát, hát....
Ebből nagy lelkizést nem lehet csinálni :D
Fél év múlva ismét kérdezek :D

motymoty 2012.01.12. 15:36:43

Bűn és bűnhődés

agyragobogar · http://www.agyragobogar.com/ 2012.01.12. 16:08:25

@Verde Lunaria: most olvasom a Fájdalom arcait... ahelyett, hogy dolgoznák persze

Verde Lunaria 2012.01.12. 16:49:01

@shhhhhhhhhhhtttt:
na és neked hogy tetszik? Nekem kissé elcsépelt, mert olvastam a nőt, a férfit, meg a felnőtt húslevest is... Nincs benne sok újdonság...

@motymoty:
Az nehéz, és depresszív.... de kétségtelenül jelentős irodalmi műalkotás... Még nem vitt rá a lélek, hogy részleteken kívül végig is olvassam egyszer. majd ha bűnődnöm kell.

agyragobogar · http://www.agyragobogar.com/ 2012.01.12. 16:56:34

@Verde Lunaria: a nőt olvastam tetszett, a férfi már eléggé "ismerős volt", a felnőtt húslevest nem ismerem, ez meg igen sok helyen tűnik "ismerősnek". Vannak egyes szófordulatok, fél mondatok, amelyekre szóról szóra emlékszem az előző könyvekből. De hát csak ma szereztem be, úgyhogy még kell egy kis idő amíg átrágom magam. Ráadásul elektronikus formátumban van, nem vihetem magammal az illemhelyre, hogy hamarabb végezzek vele.

Verde Lunaria 2012.01.12. 17:01:14

@motymoty:
igen, sejtem, hogy méltán híres könyv és a részletei is tetszettek, csak az oroszokkal annyira nem tudok azonosulni

@shhhhhhhhhhhtttt:
Hamar túl leszel rajta, egész kis rövidke :) (sok ismétléssel)
süti beállítások módosítása