Egyszer beszélgettük APK-val, hogy sose értette gyerekként, hogy hogy lehet valakinek az a hobbija, hogy olvas. Amig nem ismert engem, azt hitte, hogy ez mind csak valami nagyzás vagy intellektuális erőfitogtatás, most meg néha csak döbbenten mered a sarokban, takaró alatt két napja megbúvó és nem mozduló lényre, aki egy könyv felé görnyed, és csak néha néha szólal meg, hogy jó, még ez a fejezet, és lerakom.

Függő vagyok. Heti két könyv. Mindezt úgy, hogy utálok könyvtárba járni. Mert akkor vissza kell adni a könyveket. Azt meg... hát ki tudja, hogy ki fogja kivenni utánam?  És mit fog művelni szerencsétlen példánnyal?! Ezért veszek könyvet, meg újra olvasom a régebbieket. Az egyik drága, a másik macerás. Drága, mert hát na... sajnos amiket én olvasok, azok nagy átlagban a 3.990-es kategórai. Az újraolvasás meg macerás, mert "piciny" könyvtáram szüleimnél tartom, ezért mindig jól meg kell gondolnom, hogy mit fogok megint cipelni, vajon mihez lesz kedvem. És nem áttalok akár 800 oldalakkal is küzdeni. Annak meg ugye súlya van. Szó szerint nehéz ügy.

Tegnap este két penguin reader-es könyvet nyiffantottam ki. Iszonyat. Egyenként 900 volt antikvárban... dehát akkor is... ez kész anyagi csőd. És most már nincs is mit olvasnom. Majd megkattantam a villamoson melóba jövet, hogy nincs könyv a kezemben.

Valamit ki kell erre találnom. Itt van ugye ez az e-könyv olvasó. Kezdetben ellene voltam, amig kölcsön nem kaptam egyet. Jaaaaaaj... hát az olyan szerelem volt első érintésre, és olvasásra... Könnyű. Több ezer könyvet lehet benne tárolni. Ingyen tudnék könyveket letölteni. Nem bántja a szemem. Védi a fákat. Költség hatékony... Jajjj... millió érv mellette. És csak kettő ellene: baromi drága, meg a tokja is, és angolul kéne megrendelni... :S Mert nekem nyilván nem jó, amit itthon árulnak gagyi... Nyilván olyan kell, amivel (akivel) megbízhatóan hosszú távra tervezhetek, akivel hosszú, boldog szerelmes kapcsolatom lehet... Értitek... És ez akkora dilemma...

Nekem a jó könyv, olyan, mint egy falat kenyér. És ez a kis könyv olvasó, abban lenne méréhetetlen nagysegítség, hogy csak az igazán jó könyvek kerülnének az igazi könyvtáramba (mert hát van benne azért melléfogás is bőven), és mindig lenne mihez nyúlnom, ha az aranytartalék elapad...

Nem tudom.... Nem tudom.... Nem tudom....

Éljenek a kis gondok, amik elterelik az igazi problémákról a figyelmet

 

 

Szerző: Verde Lunaria  2012.01.19. 09:38 1 komment

Címkék: könyv én

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr153589205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szvetlana 2012.01.19. 11:47:19

Vedd meg!!! Az ember életében mindig akadnak ilyen szerelmek (és elérhetők!), nekem is akad néha ilyen :) Álmaim pulóvere, álmaim cipője, álmaim porszívója. Ezeket meg kell szerezni (vagy ajándékba kérni, ezt csak csendben súgom), ráadásul én csak a mobilomon olvasok könyveket, ami nem olyan csodás mint ezek és mégis IMÁDOM! Szóval hajrá!
süti beállítások módosítása