...., de annak ellenére, hogy tökéletes minden porcikája, és az ára is pontosan az a kategória, ami még bőven belefér, mert hasznos, szép, hosszútávú gondolkodást is megengedhetővé teszi, és van kicsit csajosabb színben is, és még van vállpántja is, és mert belezavarodtam....

Szóval mindezek ellenére, a kicsike még se lesz enyim... Nem lesz enyim, mert úgy kell megrendelni nyeten... és azt utálom*.... VAGY....

... VAGY esetleg valaki nem látja eme remek honlapon hogy van üzletlista is?

http://store.nike.com/hu/en_gb/?l=shop,pdp,ctr-inline/cid-103401/pid-421054

Áhhh.... ez megint csak lélekmelengető vásárlás lenne... és vagyunk így ezzel páran, ugye Csajok? :)  

 

* a külföldről drága pénzen megrendelősdiket nem szeretem. Nincs bizalmam. Hiába vettem már belföldi kiszállítós cégektől egy halom lomot (bookline a lomizás alól kivétel, ők értékes házhozszállítói a kincseimnek), még is képtelen vagyok megbízni ezekben a külföldi szállítókban... pedig egyszer csak le kell győznöm... egyszer csak úrrá lesz rajtam az e-book és a táska láz.... egyszer majd nem fogok tudni uralkodni magamon.... juuuuuuujjjj... hajtson valaki uralma alá, könyörgöm... annyival könnyebb lenne az élet...

Szerző: Verde Lunaria  2012.02.09. 14:53 2 komment

Címkék: vélemény kedvenc

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr484084245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

agyragobogar · http://www.agyragobogar.com/ 2012.02.09. 15:53:28

s valami nagyobb boltokban nincs márkakereskedés?
nike.lap.hu/hazai_nike_forgalmazok_uzletek/11280273

valamelyikben csak kéne legyen :) nekem a rózsaszín változata tetszik :D

amúgy meg nem hiszem, hogy az ilyen nagy online boltoktól kell félni, inkább a "no name" akármiket kell elkerülni

Verde Lunaria 2012.02.09. 19:39:10

@shhhhhhhhhhhtttt:
Már néztem itthon, eddig sikertelenül. Itthon csak vállpánt nélküli variáció kapható :(
süti beállítások módosítása