Most azért elgondolkodtató, hogy a három "Párka" melyike mit is jelent nekem, de ennél is fontosabb, hogy na de melyik mit is akar tőlem, VALÓJÁBAN. A sírógörcs és a tébolyult vihogás határán lavíroztam, mikor mind a három szinte egy azon pillanatban jelentkezett be...

APK (telefonon):

Ugye még nem alszol? Csak azért hívtalak, hogy elköszönjek ma éjszakára, meg mert szeretlek, és ne haragudj, hogy úgy berúgtam... Amúgy ugye a vonatjegyek nálad vannak?

Csoki (chaten) :

"Csi-csi-csi-csip és dél, jön ha gond van..." Akkor most télleg hazamentél? Pedig most inni kéne együtt. Iszunk úgy, hogy én itt, te meg ott? Vagy csalnál, és élből meginnád az egész üveged? Most kedvem lenne pajzánra piálni magam, de ezt suttogva írom, mert fizethetem a kultúrális adót. De érted, szex nem lenne, még ha itt lennél se. Mert... Jaa... igen, én már ittam :D Kérsz? DHL-lel még reggelig odaér :D

SzSz (sms) :

Hat lehet h te mar eltetted az egészet az alom meg tawolsag meg nem is hianyzom dobozba de én nem.Nekem hianyzol.

És persze, hogy teljes legyen a kép, egy kedves ismerősöm, küldött nekem a "randivonal.hu"-ról képet egy srácról.... Igaz, ez kis csúszással történt a fentebbi eseményekhez képest. Hát most kedvem lenne mind a hármat először jól helyretenni, majd egyenként seggbe rúgni, és végül ebben az "újonc"ban megtalálni Mr. Optimumot.

Elfáradtam. Baromira elfáradtam....

Így nem hallom a saját gondolataim....

Szerző: Verde Lunaria  2012.02.11. 23:28 10 komment

Címkék: csoki szsz apk

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr444095344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sangel 2012.02.12. 21:55:07

Miért érzem úgy, hogy te most pontosan mindent úgy csinálsz, ahogy akarod, de mégsem tudatosul ez benned???

szittyazoli 2012.02.13. 10:02:40

elvasva,a három párka cím jobban illene ide.
"A Párkák (latinul: parcae) a görög mitológiából ismert Moirák római megfelelői; sorsistennők, akik fonják, kimérik, majd elvágják az ember életfonalát. Hatalmukban áll megakadályozni az istenek akaratának érvényesülését is." (wikipédia)

szittyazoli 2012.02.13. 10:05:00

...bocsánat! nem a címre csak az első bekezdés "három grácia" kifejezésére gondoltam.

Verde Lunaria 2012.02.13. 10:32:31

@Sangel:
:) jó lenne az elmélet, ha tudnám mit akarok.

@szittyazoli:
Igen, egyet is értek, sokkal találóbb. Át is írom :)
Köszönöm!

kozgaztanar 2012.02.13. 20:11:50

hogy nem tudod, mit akarsz??
óóó... dehogynem!

tengerpart + koktél + Mr Ágybahozomareggelit :))

vagy nem?

Verde Lunaria 2012.02.14. 13:30:04

@kozgaztanar:
Tényleg nem tudom mit akarok :)

Bár tény, hogy a tengerparti koktélozást nem utasítanám vissza, de hát a szomszád ház előtti csövi is ágybahozzná a reggelit, ha cserébe örök lakahatást és kajálást kapna tőlem...

Sangel 2012.02.14. 15:05:55

@Verde Lunaria: szerintem meg pontosan tudod, hogy mit csinálsz, csak nem fogod fel. Mert nekem lassacskán kezd úgy tűnni, hogy elindultál az utadon. Az lehetséges, hogy erre csak később fogsz rájönni. De én úgy hiszem már eldöntötted melyik utat választod. És ahogy én látom, az a legjobb, de legnehezebb út az összes közül :)

Sangel 2012.02.14. 15:07:03

illetve lassan szerintem rá fogsz jönni :)

Szvetlana 2012.02.14. 23:08:52

Hat azert az ujoncert en is sokat sovarogtam, csak az sose akkor jott, amikor szuksegem lett volna ra, vagy pont a regi butor miatt hajtottam el, de azert en kivanom szivembol, hogy rajojj a helyes megoldasra, es veghez is tudd vinni, ami ezzel jar :)

Verde Lunaria 2012.02.15. 13:29:06

@Szvetlana:
nekem most csak vmi fajta "előrelátás" kéne, hogy tudjam.... de azt se tudom mit akarok tudni....
:D
süti beállítások módosítása