és nem bosszankodok azon, hogy egy madár leszart. Mit leszart! Egy havi adagját rám és a vadi új szerelmetes nike táskámra ürítette! (mondtam, már hogy az áhított fekete nike táskát akciósnál is akciósabban megvettem?)

Azon sem húzom fel magam, hogy a múlt hétévégét végig, az irodában kellett töltenem és melóznom és az a meló, amit akkor csináltam, tegnap este bedőlt az ügyvéd miatt. Ezen húzás miatt átmelózhatom ezt a hétvégét is.

Azon sem akarok kiakadni, hogy áfa napjára tettek be egy olyan tárgyalást, ami legalább 4 órát elvesz az életemből.

És nem érdekel az egész, mert ma, leszart egy madár.

Szóval. Kedves Sors, Párkák és a Többiek! Ezt akkor is pozitív jelnek veszem. Mert felfogtam, e-mail-t nem tudtok küldeni, és értem én, hogy a hipernet meg egyéb giga hálózatok felétek nincsenek, így a régi üzenet küldési módot választottátok. Szóval KÖSZI, hogy végre jó irányba hozgodjátok, szövögetitek életem csoffadt fonalát.

Ui.: b@szki, most már nagyon unom!!!

Szerző: Verde Lunaria  2012.03.10. 11:36 5 komment

Címkék: meló én sors

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr74301620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sangel 2012.03.10. 14:44:15

még jó, h nem a a fejedet szarta le :D LoL :D

Verde Lunaria 2012.03.10. 19:33:15

@Sangel: nem irtam, hogy azt nem...:/

Sangel 2012.03.10. 20:03:31

@Verde Lunaria: HÁHáhá :D Szerencsés leszel dilibogyó :D

idegszaggató 2012.03.12. 15:13:22

Nem volt könnyű időszakom, de a tiedhez képest ... :)
süti beállítások módosítása