Nyavajogtam az elmúlt napokban eleget. Nem feltétlen ok nélkül, de azért akad néhány jó dolog is, amiket szeretek:

  • szeretek Budán lakni. igazság szerint innen nem nagyon akarok elmenni
  • szeretek spinningre járni.
  • szeretem az edzőm. Egy állat. Pont olyan, akire szükségem van.
  • szeretem a napsütést. A tavaszi illatokat. A fényt, hogy világos van.
  • szeretek bicajjal járni munkába.
  • szeretem a bicajom, és szeretek bicajozni.
  • szeretem a reggeli melót Kázmér és Huba kis sztoriaival kezdeni.
  • szeretem a pékségek illatát.
  • szeretem a musical-eket. Szeretek színházba és moziba járni.
  • szeretek este beájulni az ágyba, és filmet nézni.
  • szeretek olvasni hazafelé a vonaton.
  • szeretem, hogy a Karinthy-n a Honiban a bajszos eladó bácsival olyan jót tudunk beszélgetni.
  • szeretem, hogy Paragrafussal tudunk Skype-on beszélni.
  • szeretem az új fekete nike táskám.
  • szsszeretek anyusze  wzjéajfdéljaésdfjaséljfésldfs é    élfakjséjféakljfdékalsjfélksjsésl
  • szeretek sétálni essen az eső, fújjon a szél, süssön a nap
  • szeretek sörözni Csokival
  • szeretek főzni és igen, szeretek inni
  • szeretem a jó fajta borokat és a martinit meg a tekííííííílát
  • szeretek úgy bulizni, hogy másnap fogom a fejem és vigyorgok
  • szeretem a piros, meleg pizsamám
  • szeretek elnyúlni az ágyon
  • szeretek lecsót enni vasárnap esténként
  • szeretek szundizni vasárnap délutánonként
  • szeretem olvasni a kedvenc blogjaim
  • szeretek nutellát szopogatni kiskanálról
  • szeretek ismerkedni

Na tessék! Szeretek egy csomó mindent :)

Csak el kell engednem a stresszes helyzeteket. Meg kell tanulnom lazulni, nem tövig rágni a körmeim, és TÉNYLEG csak annyit dolgozni, amennyi optimális a cégnek is, nekem is. 

Mert na... szeretek én egy csomó apróságot :)

 

Szerző: Verde Lunaria  2012.03.28. 20:58 Szólj hozzá!

Címkék: kedvenc

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr144346595

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása