Mazsitól (http://mazsolacsata.freeblog.hu/) kaptam a díjat. Mazsitól, akinek annyira emlékszem az első bejegyzésére, amit olvastam Tőle, ami egy döglött patkányról szólt. Annyira tetszett az a fanyar irónia és annyira magamat láttam benne. Ő az egyik olyan valaki, akit azért olvasok, mert kétségtelen, hogy régebb óta ismerem, minthogy olvasom a blogját. Olyan időtlen. Olyan valaki, akiről aztán tényleg nem tudnám megmondani mióta is van az a bizonyos azóta. Mondjuk ezer éve?

Pontosan úgy, ahogy Angyalom blogpajtis (http://sangel.blog.hu) ismeretsége is ez az eset. És szeretném ezért neki tovább adni egyszer a díjat. (Amúgy szép kis triumvirátus ez: Mazsi-Angyalom-Én, döbbenetes, hogy mennyi a hasonlóság a rengeteg eltérő körülmény ellenére). Vele kábé egyszerre vagyunk nyúzottak, pihentek, viccesek, szerelmesek, szenvedősek, unalmasak. Szintén kedves kis pikírt humorával érdemelte ki a díjat.

Aztán tovább adnám még a díjat Dívámnak (http://divanaiva.blog.hu/). A kitartásáért. A határtalan erejéért, és mert tud nevetni magán, de ha kell sírni is, ám isten őrizz a haragjától, ha bepöccen. Na de persze azért is kapja, mert egy csupaszív lélek, aki mindezt szerethető formában tálalja nekünk, mégha az ő napjai se könnyebbek, mint a mieink.

És hamradiknak megtöröm a lányos kört, meg igazából a hosszan tartó blog írásos kört is. Aki kapja, (eltaltátok, hímnemű :D ), annak még csak pár bejegyzése van, de azok nagyon jók, és határozottan tanulságosak, és bár pár bejegyzéseire egyenlőre nem feltétlen kellene díjat adni, de a kommentjei és az abból áradó vigyorgós cinizmusa megérdemlik. Meg hátha fellelkesül és ír még néhány jó kis bejegyzést. Szóval. Kedves Idegszaggató ( http://idegszaggatasok.blog.hu/), ezt Te kapod.

És hogy mi ez a díj, meg mire fel, és mik a szabályok? Azok kapják, akikeknek tovább adják. :D Na igen, ez egy nagy megállapítás. A díj szabályai, hogy tovább kell adni 3 bloggernek, és azzal, hogy megkaptuk a díjat, 3 eddig még a blogban nem elhangzott történetet, tulajdonságot, izékét kell megosztani magunkról a nagyközönséggel. A díjat immár tovább adtam, és hogy mi az a három, rólam eddig még nem tudott dolog?

Lássuk csak:

  1. A szemem színe alapjáraton zöld. De hangulatra változik. Nem kicsit. Nagyon. Ha dühös vagyok szürke lesz, egyesek szerint villog is. Ha szomorú vagyok, libafos barna, ha boldog, akkor zöld (Csoki szerint smaragd zöld, és az olyan ritka, de annyira szép, hogy csak ezért megéri engem boldoggá tenni) Akik ismernek személyesen, azok tapasztalták is.
  2. Minden este úgy ringatom álomba magam, hogy egy szebb és jobb világot képezlek el. Egy olyan világot, ahol mezítláb futhatok a fűben... csak úgy tudok elaludni, ha tökéletesen kizárom a mindennapi problémáim. Ha semmi, ha tényleg egyetlen morzsája se emlékeztet annak a képzelt világnak erre a valóságra.
  3. Bár néha nem úgy tűnhet, de tudom, hogy csak szerető vagyok, és hogy szeretőt tartok. Minden mással bilibe lóg a kezem. És bár ezt tudom, leírni, kimondani fájdalmas. Ezért maszatolom el ezt az igazságot.

 Hát nem nagy infók rólam. Lehet, hogy már ki is kotyogtam őket, lehet, hogy nem.

Hmmm... ezt az egész blog írásdit magam miatt kezdtem el, de ma már annyira a részem Miattatok, hogy az a néhány nap, ha nem vagyok blog közelben, elvonási tüneteket okoz. :D

Na elég az ömlengésből, hisz ez csak egy maciseggdíj, ami nagyon jól esett. És aminek nagyon nagyon örültem. Köszönöm. :)

Ja és világbéke, meg egyebek... upsz... ez nem a szépségkirálynő választás döntője?! :D

 

Szerző: Verde Lunaria  2012.04.10. 20:41 7 komment

Címkék: köszönöm

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr994381713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szvetlana 2012.04.10. 23:29:31

Már megérte a döglött patkánnyal lakni :) minden rosszban van valami jó :)

Verde Lunaria 2012.04.10. 23:45:57

@Szvetlana:
:) Fura, hogy néha a "rossz dolgok" milyen fontos jó dologhoz vezetnek. Igaz, ez a rossz Veled történt, én haszonélvezője vagyok, de szerintem életembe nem örültem még ennyire döglött patkánynak :D

Szvetlana 2012.04.10. 23:53:00

így már nekem is szép emlék lesz :) hogy mik vannak :)))

Verde Lunaria 2012.04.11. 00:22:37

@Szvetlana: egy év múlva kiosztjuk a döglött patkány díjat :D

díva naíva 2012.04.11. 07:33:17

Hát kedves Verdém nagyon megtisztelö a díjad és mondhatni a legjobbkor jött, köszi :)

idegszaggató 2012.04.12. 10:48:07

Köszönöm. Hamar kiismertél :)

- a villogó szemeidet nem szeretném kiprovokálni
- a döglött patkány díjra inkább nem pályáznék

Verde Lunaria 2012.04.12. 13:56:58

@díva naíva: :*

@idegszaggató: :D kááár, pedig a döglött patkány díja lesz a legtutibb díj a blog-rendszerben :D
süti beállítások módosítása