- Hállló

- Hy

- Mi a jó istent csinálsz te ilyenkor?

- Viszont kérdezhetném.

- Söröztem, hazagyüttem, megmelengettem asszonypajtit, oszt most meg filmet töltök estére. Melózol?

- Jah...

- Bazzmeg... Napközben mi a fenét csiáltál?!

- A tököm vakartam.

- Nem éreztem :D

- Hülye vagy.

- Feküdj le. Lehetőleg velem :D

- Minek, mindjárt kelhetek. Veled meg hogy feküdjek le, ha nem is vagy itt.

- Apk szexet akart, mi? Azért inkább melózól :D

- Csoki, mit akarsz?! De komolyan... Erre MOST nincs időm.

- Tiéd az egész reggel.

- Mit akarsz?

- Szexelünk?

- Aha, de akkor most.

- Nálad vagy nálam?

- Nálam.

- Hol is vagy te most pontosan?

- Most nem mondod, hogy idejönnél?

- Engem nem zavar, ha közben dolgozol. Majd nem lökök akkorát, csak taktikázok. :DDD

- Beszívtál?

- Nem. Na? Gumid van?

- Ezért kikapsz asszonypajtitól.

- Ez van. Ráizgultam a zöld dzsíméledre. Olyan zöld mint a szemed mikor

- Ne folytasd!

- A piros dzsímélnél a lányok menstruálnak?

- Ja, mindjárt megjön nekem is.

- Akkor a maiból nem lesz gyerek? :(

- Hát a maiból tuti nem.

- De attól még szexelünk?

- Most méééééééééééééért basztszt?! Bocs, mééért akarsz basztatni?!

- Mert most még jól nézel ki, oszt lassan elfogysz nekem, és akkor meg majd nem tudok benned kapaszkodni.

- Te mennyit is ittál?

- Hát úgy egy Harry Potternyit

- Nem fekszem le veled.

- Újabban nem akarsz lefeküdni velem. Frigid lettél. :D Amúgy lenne egy kérésem...

- Kivele....

- Holnap este veled leszek, jó?

- hmmmm????

- Ha asszonypajti kérdezi... nálad vagyok....

- félredugsz?!?????

- Most az zavar hogy nem veled?! Itt a lehetőség! Hova menjek, akkor ejtem az esti progit... :D Érted Nyuszómuszóm mindnet!

- Sokkal tartozol....

- Törlesztek, csak adj rá módot. Kizárt, hogy SzSz a nyomomba érjen. Had mutassam meg :D Felfrissítem az emlékezeted.

- Ki a csaj?

- TEEEEEEEEEEEEEEEEEE

- Na jó, bepiáltál, később visszatérünk erre. Aztán megdumáljuk, mielőtt valami faszságot csinálsz.

- Reggeli a costában 9kor? Foglaltam asztatlt :D

- De dög vagy! Ennyit akarsz csak mi?! Oszt húzod itt az agyam.

- Nem, én tényleg elkapnálak most egy körre, de holnap reggel télleg dumálnunk kéne. Ráérsz?

- Baj van?

- Akad.

- OK. Costa, 9kor

 

 

 

 

Szerző: Verde Lunaria  2012.04.11. 04:23 4 komment

Címkék: csoki

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr934381788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Verde Lunaria 2012.04.11. 07:43:35

@shhhhhhhhhhhtttttt:
baj van. Tuti. Hülyén szokta közölni.. :(
Bár nem tudom, mennyire vagyok probléma megoldásra képes éppen két óra alig alvás után

Szvetlana 2012.04.11. 10:27:01

én bírom ezt a Csoki gyereket, akkor most nem dugtok?
egyébként látod ő legalább tudja ki a jó nő :)

Verde Lunaria 2012.04.11. 11:02:13

@Szvetlana:
Nem nem dugunk :D
Van némi ízlés ficama
süti beállítások módosítása