Bizony, bizony kamasz korom egyik "komoly" film élménye volt az Amerikai Pite. Akkoriban sokszor megnéztük a csajokkal, és vihogtunk rajta, és tök jó volt, és mi is így akartunk élni, meg úgy akartunk szerelmesek lenni, meg minden ilyesmi.

Megnézütk APK-val. Fullon volt a mozi. A mi korosztályunkkal. Leghátsó sortól a legelsőig. Telis tele volt.

Nyilván elfogult vagyok, de szerintem baromi jól sikerült. Annyit nevettem rajta, sőt hangosan vihogtam, mert télleg állati jó lett a film. A szereplők kábé úgy élnek, mint mi, a sorsuk szánalmasan hasonlít a sajátunkra. Minden karakternek megvan a megfelelője a mi kis valóságunkban.

Való igaz, hogy a poénokon csak úgy tudsz igazán önfeledten visítva röhögni, ha láttad a megelőző három részt. Na de bakker, ki megy el úgy, hogy nem látta az előző hármat? És amúgy meg nekem nem tűnt fel, hogy feltétlenül ismernem kell az elősztorikat, csak röhögtem, és röhögtem, és folyt a könnyem, és baromi jó volt. (Igaz, volt egy rész, ahol nem a nevetéstől potyogott a könnyem, de azon igyekeztem hamar átlendülni)

Szerintem, volt olyan jó, mint a Másnaposok első része.

Vigyorgó fejjel és nyugodt szívvel tudom ajánlani. Nézzétek meg, ezen fix, hogy senki nem fog bealudni. :D

Szerző: Verde Lunaria  2012.04.17. 09:20 Szólj hozzá!

Címkék: ajánló

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr584444514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása