Tudom, hogy ez rémes, de tiszta szívemből érzem, hogy megtalálod azt a személyt, aki pontosan arra vágyik, amire te. Megadja neked azt, amit megérdemelsz. De nem én vagyok az.

Mind azt akarjuk, hogy semmi se változzon. (...) Inkább élünk boldogtalanul, mert félünk a változástól, attól, hogy leromboljunk valamit.

Kiborító érzés, amikor egy vadidegen reálisabban lát téged, mint te magadat.
 

Ne legyen lelkiismeret-furdalásod. Szükségünk van szeretetre és ezért néha őrült dolgokat teszünk. Túl sok boldogságot akarunk, túl sok örömöt, míg végül belebetegszünk.

Mi van, ha rájövünk, nem működik a dolog közöttünk? Mégis kitartunk egymás mellett és elfogadjuk, hogy veszekszünk, hogy egyre kevesebbet szeretkezünk, de nem tudunk egymás nélkül élni. S így éljük le az életünket, boldogtalanul. Mégis boldogan, mert együtt vagyunk.

A rombolás áldás, mert ez az egyetlen út az újjászületéshez.

 

Szerző: Verde Lunaria  2012.04.25. 23:43 9 komment

Címkék: idézet

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr794472093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2012.04.26. 07:26:23

Ajánlottam már neked Csernus: A nő című könyvét? Ha még nem, akkor most igen :)

2012.04.26. 07:51:18

@agyragobogar: Jé, látszik h figyelsz :)

Verde Lunaria 2012.04.26. 11:11:31

@agyragobogar:
@anyuss:
ez azért félelmetes :)

És nem tudom mit olvassak...

motymoty 2012.04.26. 15:05:38

A tanulj meg nemet mondani könyvet. ;)
Állítólag jó, nem tudom, nem olvastam, az ilyen magamfajta köcsögöket ez nem érinti.

Szvetlana 2012.04.26. 16:19:07

Na most nem röhög ki, de a címben szereplő könyvet érdemes elolvasni? komolyan nem tudom...

Verde Lunaria 2012.04.26. 16:33:25

@motymoty:
:D
jónak tűnik az ajánlott irodalmi remek. Hol lehet beszerezni?

@Szvetlana:
Erősen lelkiállapot függő. Ha ahhoz vagy hangolódva, akkor nagyon jó. Ha nem, akkor pocsék.
Én jókor olvastam, nekem tetszett. (igaz a középső rész azért nekem is uncsi volt egy pöttyet.)

motymoty 2012.04.26. 16:40:05

parkkiado.hu/termek/merj-nemet-mondani.html

Gondolom nagyobb könyvesboltokban. De a kiadónál biztosan.

Verde Lunaria 2012.04.27. 16:03:53

@motymoty: komolyan azt hittem, hogy viccelsz, hogy van ilyen könyv . :S

:D A hazavonat előtt még belefér egy gyors alexandra :D
süti beállítások módosítása