volt az előbb nekem. Ez volt az első kör.

Csábító, mert nagyvállalat, német nyelven megy a meló, ergó nem felejtem el, végre be lennék jelentve normálisan valahová, és hát na....

Lehet drukkolni, hogy legyen második kör és hogy ÉN kelljek.

 

Szerző: Verde Lunaria  2012.04.26. 14:13 8 komment

Címkék: munka meló

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr334474760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

motymoty 2012.04.26. 15:13:56

@agyragobogar: :D

Erről az jut eszembe, hogy én egyszer eljutottam a telefonos állásinterjú 4. (!!) köréig. :D Addigra már kitöltöttem két közel tökéletes és rohadt hosszú nyelvi tesztet, minden nyelven minden féle emberekkel beszéltem a világ minden részéről, (a hr-esek nem a nyelvtudásukról híresek) és a mai napig várom a telefonhívásukat.

Leírom azt is, hogy az IBM és az Adecco együtt nem volt képes ötödszörre felhívni, pedig mindketten megígérték.

Nem tudom ez most hogy jutott eszembe, rengeteg hajmeresztő sztorim van, de ezek ketten legalább egy napot elvettek az életemből. Azóta sem találkoztam senkivel aki ennyi kört túlélt telefonos állásinterjúból. :)

agyragobogar · http://www.agyragobogar.com/ 2012.04.26. 15:16:08

@motymoty: nekem meg az jut eszembe, hogy soha nem vettem részt állás interjún. Egyszer kéne menjek, csak az élmény kedvéért és addig törekedjek amíg felvesznek majd mondjam azt, hogy "neeeeeeehhhhh" mégsem érdekel :D Csak lusta vagyok megírni a cv-met.

motymoty 2012.04.26. 15:22:24

@agyragobogar: Meglepően sok hülyével lehet ilyen helyeken találkozni, sokkal többel, sokkal hülyébekkel mint gondolnád.

Szvetlana 2012.04.26. 16:17:36

nagyon drukkolok, annak is megvan az előnye, ha az ember nagyvállalatnak dolgozik :)

Verde Lunaria 2012.04.26. 16:36:56

Ha lesz következő kör, HA LESZ! az határozottan személyes a német ügyvezetővel. HA LESZ.

És én is megjártam az interjúk poklát. A legjobb az volt, amikor az akkori főnökömről megkérdezték, hogy és hogy viseli a válást. (női interjúztató)Én meg néztem, hogy milyen válást? Nem válik. Jól megvannak. Aztán a nő is lefagyott, meg én is. Akkorát szólt a tantusz.
Hát nem vettek fel oda :D

Sangel 2012.05.01. 01:29:53

Imáár visszatérve drukkolok!! Ha összejön illene egy "felessel" ünnepelni ;) puszi
süti beállítások módosítása