A mai, mondhatni, egy igazán pozitív nap. Apróságok, amik kvázi jelentéktelenek, és nem is változtatnak semmin, de ANNYIRA jól érzem magam tőlük:

Reggel voltam állásinterjún, első kör, annyira nem volt rémes, akár még vissza is hívhatnak második körre.

Sikerült gyanúkeltés mentesen bérnem a jelenlegi kínzó-munkaegységbe

Ebédre gombapörit ettem.

Lottóztam, és vettem egy kaparóst, amin visszanyertem az árát :)

Este el tudok menni tornászni.

És persze, süt a nap :)

És remélem ma alvásra is marad elég időm :)

Hát komolyan... Kellhetne ennél több a boldogsághoz?  :)

 

UI: persze tudnám fokozni olyan kis vágyak beteljesítésével, mint mondjuk egy túrórudi :)

 

Szerző: Verde Lunaria  2012.05.16. 15:21 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr384518369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

díva naíva 2012.05.18. 19:39:33

túró rudi rulez, imádom :) az élet apró örömei :)

Verde Lunaria 2012.05.18. 23:27:49

@díva naíva:
Ugye?! Egy túrórudi és már minden sokkal jobb :D
süti beállítások módosítása