Mint tudjátok, kicsit elvesztem a meló tömegében az elmúlt időszakban. Mit elvesztem, ugyan! valljuk be, nem kicsit, de nagyon összenyomott. Az, hogy napi 14-16 órákban képtelen voltam befejzeni, és előbbre jutni vele, még nem is zavart volna annyira, de mindazzal együtt, hogy belengették, hogyha nem leszünk kész határidőre 2 azaz KETTŐ kollegától meg fognak válni. Inentől kezdve nem csak a saját bőröm vittem a vásárra, és ez... iszonyat terhet rakott rám.

Az, hogy lelkileg emiatt a poklok poklát jártam meg, és közben úgy gondoltam alkalmatlan vagyok a vezetésre, a szakmámra, a mindennapokra, sőt igazából úgy az életre önmagában is, csak a jéghegy csúcsa...

A melót befejeztük, nem is akarok most nyavajogni emiatt. Leadtuk. Az persze kérdéses, hogy kedves főnökségem miként értékeli a túlórákat és a véres verítéket... De ebbe se megyek bele.

Mert nem akarok nyafogni. Meg akaorm osztani veletek azt a pozitív érzést, ami most bennem van. Mert baromira megkönnyebbültem, olyan mintha a föld felett járnék. Leesett a teher a vállamról, és most felröppentem, mint egy léggöbböm. Most épp a felhők felett hajózgatok. És jó innen a kilátás. Jól esett képen röhögni a főnököt, amikor pénteken mondtam neki, hogy laptop irodába marad, mert most hetek óta először nem fogok dolgozni, és ő meg háborogva közölte, hogy dehát dehát, majd elnevettem, magmam, hogy de most komolyan... mire kifejtette, hogy ő dolgozni fog hétvégén... és egy jóleső mosollyal mondhattam neki, hogy igen TE fogsz dolgozni... Majd csak hápogott. Annyira jó érzés volt hátat fordítani neki... És ha visszagondolok a fejére, amit akkor vágott..

Hát komolyan, fél orgazmus :D

És hogy mit kezdek a szabadidőmmel? Lássuk csak (és ezt most számon is lehet kérni):

  1. Heti mozgás mennyiség visszaállítása
  2. Jogsi meghosszabbítás
  3. Adótanácsadói regisztráció
  4. Fogorvos
  5. Melókeresés, ha nem kellek az eddigi helyekre
  6. Pedikűr/manikűr/kozmetikus
  7. Elkezdett könyvek befejezése
  8. Félbe hagyott blog bejegyzések befejezése (ugye van egyszer, hogy miért VerdeLunaria a VerdeLunaria meg van vagy kismillió kérdés, amire kéne válaszolni, mert megígértem)
  9. Csoki sörözés
  10. Baráti ivászatok

És ha ezek megvannak, jöhetnek az "egyéb" nagy projektek. Mert annyi apró mindenfélét tanultam, figyeltem meg... Amikről van, hogy az érintett úgy nyilatkozott, hogy nem vagyok normális, egy másik meg úgy, hogy a szokottabbnál gondterhletebb vagyok...

Na ez mennyiségileg nem SOK, csak minőségben nem hasonlítható össze a hosszú listával...

Addigis is... SÜT A NAP! :D

 

Szerző: Verde Lunaria  2012.06.04. 12:38 7 komment

Címkék: munka meló terv

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr994564543

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

motymoty 2012.06.04. 15:25:51

Hogy neked milyen okos főnököd van! Ha x ember nem tud valamit elvégezni időre, akkor x-2 sokkal előbb végez. :D

Verde Lunaria 2012.06.04. 16:18:26

@motymoty:
Igen, főnököm zseniális.
Bár a valósághoz hozzátartozik, hogy az elbocsátás annak folyamodványa, hogy a be nem fejezett munka miatt több ügyfelünk is BIZTOSAN itt hagyna minket...
(de mer peeersze.. sok ilyen marha futkos mint mi...)

kozgaztanar 2012.06.05. 06:56:35

lehagytad a listáról, hogy szexi kép küldése közgáztanárnak! :)))

Verde Lunaria 2012.06.05. 09:15:42

@kozgaztanar:
küldtem. Tessék megelegédettnek lenni!

kozgaztanar 2012.06.06. 09:26:16

@Verde Lunaria: ööö... hová? :)
javaslom a kozgaztanar@gmail.com cím használatát! :))
süti beállítások módosítása