dep1.jpgA történelem ismétli önmagát, az élet kereke körbe körbe jár, és néha pontosan ugyanott áll meg. Van, hogy csak egy villanás erejéig juttatja eszünkbe a régimúltat, van, hogy kicsit hosszabban.

A mai nap... nem passzol a szeretem magam hétbe. Nem passzol, mert emlékeztet a főiskola befejezése utáni sötét nyárra. Amikor nem kaptam munkát nyárra, a gyakorlati helyem szeptemberben indult csak, APK-val rendzegteni próbáltuk a dolgaink. Sokat voltam egyedül. Mivel nem volt melóm, ezért pénzem se nagyon, ami meg volt, fillére ki kellett számolnom, és be kellett osztanom. Annyira nem volt pénzem, hogy a diák bkv bérletet se tudtam megvenni. Havi kaja pénzem is max egy 10 es volt. Nem panaszkodni akarok, de az az időszak...

Az az időszak rémesen sötét és magányos volt. Szégyeltem magam minden és mindenki előtt. Inkább ültem egy sötét szobában, csak ne kelljen szembenéznem semmivel, és bár néha néha kerestem a kiutat, mégsem találtam. A szoba sötét volt, mert hatalmas hőség volt akkoriban is. Pont mint most.

A hőség miatt besötétítettem. Egyedül vagyok. Tesómék nem tudnak feljönni hétvégén. Anyu nem veszi fel a telefont. Szinte minden ismerősöm dolgozik, vagy eltávolodtunk egymástól.

Emlékeztet. Emlékeztet ez az egész szar helyzet a múltra. Hogy mi volt akkor, hogy szinte semmi nem változott. Hogy minden ugyanolyan. Hogy sokszor mosolygok, de belül még mindig sírok.

Az egész érzés... Furcsa fájdalom ez. Bénító, Annyira bénító, hogy még az ellene való küzdelemet is bénítja. Zsibong a testem, facsarodik a szívem, rossz levegőt venni, nehézkes bármit csinálni.

Fogok tenni ellene. Csak most... Nem is igazán tudom, hogy az a rosszabb, hogy megrohantak az emlékek, vagy hogy tényleg kicsit visszasüllyedtem, pedig azt egyáltalán nem akarok.

Fáj. Ez most nagyon nagyon nagyon fáj. És szeretném megkérdezni az Égieket, a Sorsot és a többit, hogy miért dobja most ezt ide nekem? Mit kell ebből tanulnom? Mert most per pillanat nagyon nem vagyok jól és nagyon gyorsan ki kell találnom, hogy hogy legyek jobban. Valamit ki kell találnom.

Azt hiszem, első körben megitatom, megetetem magam.Mert új templom épül. Kell, hogy épüljön.


 

Szerző: Verde Lunaria  2012.07.05. 16:36 12 komment

Címkék: én kesergés égiek küzd ezeréve

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr454631358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kozgaztanar 2012.07.05. 18:11:00

szóljál és felmegyek! :))

Verde Lunaria 2012.07.05. 20:39:05

@kozgaztanar:
ha azt mondanám gyere, akkor is lenne kifogásod

Tuvalu 2012.07.06. 02:03:52

Bírjál már várni szerdáig!!!!

Verde Lunaria 2012.07.06. 11:09:48

@Tuvalu:
hmm... mi is lesz szerdán?! :D

Szvetlana 2012.07.06. 17:46:56

Remélem a munkahelyváltás, majd az esedékes döntés segíteni fog, én mindenképpen drukkolok, de ami fontosabb, megy a távölelés, mert az mindig segít :) xx

díva naíva 2012.07.09. 22:20:23

kicsit tessék csavarni a dolgon :) most épp a jól megérdemelt pihenésedet töltöd, a hőn áhított munkahelyen történő kezdés előtt, nyári szabadságon vagy, ez normális, még ha nálad eddig nem is volt szokás :)

Verde Lunaria 2012.07.10. 17:54:26

@Szvetlana:
Köszönöm :)

@díva naíva:
Igen... furik az új szokások :)

Verde Lunaria 2012.07.18. 18:12:36

@kozgaztanar: ezt most nem értem...
k/minek és mire?

kozgaztanar 2012.07.19. 10:01:37

szóljál és felmegyek! :))

ha azt mondanám gyere, akkor is lenne kifogásod

....

erre :))

Verde Lunaria 2012.07.20. 22:45:18

@kozgaztanar:
... át kell gondolnom....

(egyszer meg meglepődnél ha azt mondanam hogy gyere)

kozgaztanar 2012.07.21. 13:52:43

lehet hogy igen es lehet hogy nem :))
süti beállítások módosítása