Én tényleg készítettem magam lelkiekben a mai napra.

Reggel csak felkeltem és csak a saját dolgaimmal foglalkoztam.

Egy csomó vidám dolgot próbáltam felidézni, meg eszembe juttatni, meg örülni már a nem negyven foknak is. Meg a reggeli hideg joghurtomnak, meg úgy mindennek.

Aztán a valóság csak betülemkedett a mesterséges boldogságomban....

A szokásos reggeli gondok, aztán az első munkahelyi konfliktus (amit most úgy érzem, sikerrel abszolváltam), aztán 11:25-kor a tömény sírhatnék.

Az a torok fojtogató érzés, hogy Nagyimék többet nem hívnak már fel ezen a napon. Az az érzés, hogy én már nem várom ezt a napot, mint régen.... És tudjátok miért nem várom/vártam?

Baromira nem azért, mert már megint egy évet beleöregedtem a szokásos semmibe. Hanem mert tényleg nincsenek velem azokat, akiket akarok, hogy ma legyenek velem. Akiknek a vállán most akár ki is bőghetném magam a szokásos öregedős kor para miatt.

Hiányzik:

  • Anyukám
  • Apu
  • Két idióta húgom
  • Paragrafus
  • Laposnézés
  • Csoki
  • MelegSzívű
  • GalambLelkű
  • Blogbarátok kupacban
  • "Kolisok" kupacban
  • Nagypapám
  • Nagymamám
  • úgy egy kupacba az összes idióta rokonom (mind az összes, kivétel nélkül, még a falu bikája is meg kleptomán is jöhetne)
  • APK
  • SzSz

Tudom, tudom....

Nem vagyok normális. Hát nem is. Szeretet hiányos vagyok. Meg szeretteim hiányos...

Na, nem nyafogok.

Szerző: Verde Lunaria  2012.08.09. 17:13 8 komment

Címkék: szülinap

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr684699729

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szvetlana 2012.08.10. 02:12:39

Edes kicsi csillagom, BOLDOG SZULINAPOT! Ne sirj! Veled vagyunk :)

díva naíva 2012.08.10. 07:53:29

Boldog szülinapot Verde, fel a fejjel!

Verde Lunaria 2012.08.10. 08:08:51

@Szvetlana:
@díva naíva:
Köszönöm. Ettől most megin bőghetnékem van :D

Szerintem ez már a klimax....

2012.08.10. 14:29:16

Isten éltessen! :)
Klimax ellen egyél méhpempőt. Netuddmeg. Nekem már elmúltak a hőhullámaim, és visszasűrűsödött a csontom.

Verde Lunaria 2012.08.10. 16:04:49

@anyuss:
Köszönöm!

És a tippet is. :D Méhpempő... pempő... már a szóról is a műfogsor jut eszembe :D

motymoty 2012.08.13. 09:06:32

Boldog születésnapot!

idegszaggató 2012.08.13. 09:19:14

Kicsit lecsúszva, de Boldog Születésnapot!

Az élet ilyen, a meglévő lapokkal kell játszani.

Verde Lunaria 2012.08.13. 11:24:44

@motymoty: Köszönöm

@idegszaggató: Köszönöm.
Sajnos én baromi rossz kártyás vagyok...
süti beállítások módosítása