Talán ott kezdődött az egész, hogy idén nyáron életemben először allergiás tüneteim lettek. Először csak az orrom viszketett, aztán pár napra rá már a szemem is, ismét párnap és már könnyeztem, majd kapart a torkom, és végül jött a fejem bubjának állandó vakarási kényszere és a hapci-üzemmód.

Pedig tényleg megtettem mindent.

Most meg...

Alszok rendesen (igaz akkora baromságokat álmodok, hogy megérne egy vértől csöpögő horrort), iszok (vizet) rendesen, cévitaminozok, meg figyelek... mégis, fáradt és elcsigázott vagyok, a torokom pirosabb, mint a körömlakkom, hangom alig, hőemelkedés állandó, fejfájás meg lassan a mindennapi jóbarátom. És ez nem az a migrénes, ez az, amikor valami láthatatlan erő húzza előre a fejed....

Tippeket várok, mivel tudnám felturbózni ezt a teljesen megrogyott immunrendszert.

Szerző: Verde Lunaria  2012.08.29. 08:23 5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr44738801

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2012.08.29. 12:10:08

Hát hiába mondom h vegyél pempőt?? :D
Igazság szerint csak kíváncsi vagyok h másnak használ-e... én már három hete szedem, és nem érzem h megfiatalodtam volna, pedig azt ígérik :)

Szvetlana 2012.08.29. 22:10:35

Nincs is ezen mit csodalni. Nekem is a mindenfele lelki bajomtol, mindenfele testi is van :( de amit csak el birsz kepzelni... Azokat kellene eloszor rendbe hozni...

Verde Lunaria 2012.08.30. 09:57:54

@Szvetlana:
tudom,tudom, de betegen elanyátlanodva és megfogyott erőforrásokkal sokkal nehezeb a lelki sz.rságokkal felvenni a harcot.

2012.08.30. 13:52:35

@Verde Lunaria: Gyógyszertár, Herbária, méhészetek... :)
süti beállítások módosítása