Koktél paradicsomokat mostam a salátához, amikor láttam, hogy egy kis zöld pók fuldoklik. Kiszedtem kanállal, és kiraktam az egyik virágra. Apk csak nézett nézett értetlenül, hogy mégis mi a jó francot csinálok.

- Csak ez az egy élete van neki is. És szenvedett. Nekem meg igazán nem került semmibe, hogy még élhessen egy kicsit.

- Jó hogy nem sírunk is mindjárt egy pók miatt.

- Nem. De ez élet. Vigyázni kell rá. Tényleg csak ez az egy van...

Szerző: Verde Lunaria  2012.09.03. 09:06 5 komment

Címkék: én apk

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr294748635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2012.09.03. 12:09:29

Tegnap amikor kiszedtem a hátizsákból a gyerek edzőtáboros cuccait, nem egy kis zöld, hanem egy nagy barna pók nézett rám a nyolc ártatlan szemével. Valahogy nem támadtak ilyen magasztos érzéseim :)
De nem volt nálam porszívó, úgyhogy elfuthatott.

Verde Lunaria 2012.09.03. 12:14:29

@anyuss:
Ugyan már, ne mond, hogy egy haláltusáját vívó élőlény iránt néha napján nem támadnak megmentő érzelmeid.
Mondjuk nyilván van hogy én se vagyok ilyen érzelgős...

2012.09.04. 07:06:59

@Verde Lunaria: De. Kivéve ha az élőlény egy pók :)

Verde Lunaria 2012.09.04. 08:18:56

@anyuss:
azt hittem a kivételek a pici tücskök :D

2012.09.04. 08:19:57

@Verde Lunaria: :) Ja ők is... vagy minden aminek nincs gerince.
süti beállítások módosítása