Kos: Ok, gyere csináljuk még egyszer!

Bika: Éhes lettem, add ide a pizzát!

Ikrek: Láttad valahol a távirányítót?!?

Rák: Mit mondtál, mikor házasodunk?

Oroszlán: Mondd, hogy nem voltam fantasztikus!!!

Szűz: Na most ki kell mosnom a lepedőt!

Mérleg: Jó volt, mert neked is jó volt.

Skorpió: Lehet, hogy most ki kellene oldozzalak...

Nyilas: Ne hívj, majd én felhívlak!

Bak: Nincs egy névjegykártyád?!?

Vízöntő: Most, gyere csináljuk ruha nélkül is...

Halak: Mit mondtál, hogy hívnak?!?
 
 
(facéről loptam)

Szerző: Verde Lunaria  2012.09.04. 08:25 3 komment

Címkék: vicc

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr184754001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sangel 2012.09.04. 09:53:11

Nem is igaz....
Csak 99%-ban :D Mert ha nyilas nyilassal találkozik, akkor... :DD

Sangel 2012.09.04. 09:53:59

És amúgy is... :D Az ilyen információkat nem szabadna kiadni :DDD

Verde Lunaria 2012.09.04. 11:51:56

@Sangel:
én csak pletykálkodtam ;)
süti beállítások módosítása