Egész hét internet nélkül... és rengeteg eseménnyel.

Írtam bejegyzéseket, a céges gépre. Majd hétfőn felrakom mindet.

Nem akartam eltűnni, és nem szeretem az eltűnéseket.

És itt gondoltam volt megdorgálni Mazsolát és Sangelt, aztán eszembe jutott, hogy Paragrafus sms-ére nem válaszoltam, mert behalt a telefonom, a céges mobilommal meg nem tudok sms-t írni, mert ilyen hülye az sms írás mód benne...

Na mindegy...

Hétfőtől sok sablonos uncsi beszámoló egy kupacban.

Szerző: Verde Lunaria  2012.09.15. 21:22 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr964779416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szvetlana 2012.09.16. 05:58:20

Nanana, Mazsola irt! :)

Sangel 2012.09.16. 10:58:21

Jelentem írtam! Bár nem nevezhető annak, csak sima hülyeségnek...

Verde Lunaria 2012.09.17. 17:40:48

@Szvetlana:
Talán mert rászóltam?! :D

@Sangel:
Viszont a pasi igencsak nyammogni való ;)
süti beállítások módosítása