Azért néha megnyugszom, hogy vannak nálam nagyobb HP-k is...

Mert én se vagyok piskóta, de azért akad itt az ismerettségi körömben nálamnál durvább HP is. És hogy kicsit szeressem is magam, röpke összehasonlítás:

- Nem nyávogok folyton. Csak heti egyszer.

- Nem kapok sírógörcsöt, ha az avon késik.

- Nem sértődöm meg, ha nem dícséri meg mindenki a szép új cipőmet.

- Nem húzöm a szám, ha valaki almával, körtével, szőlővel, barackkal, csokival, vagy bármi mással megkínál.

- Nem fújtatok ha nem tetszik valami.

- Nem kárörvendek.

- Nem tapsikolok örömömben, és nem hallatok pici éles sipoló hangot hosszú idegtépő perceken keresztül.

- Nem fárad el a szám az amcsi műmosolyban.

- Nem szólom le a kolleginák ebédjét és nem kommentálom.

- Nem csapkodom az asztalt, hogy "hát én mosst azonnal hazzza megyek" óránként 10szer

- Nem igazgatom a sminkem félóránként, hangos cuppogatások közepette.

- Nem fagyasztom meg a légkört, ha a szobába lépek, és felcsattanok: "naaah lányok! Dolgozzatok!"


Tök jó hogy vannak nálam rosszabbak is :D

Szerző: Verde Lunaria  2012.10.01. 15:35 4 komment

Címkék: meló

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr864813459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szvetlana 2012.10.01. 15:45:58

Na tessek, en meg mar azt hittem rolam fogsz irni :D

motymoty 2012.10.01. 16:42:55

Ilyeneket én se csinálok. Akkor most ügyesek vagyunk? Lehet feljebb kellene tenni a lécet. :D

Verde Lunaria 2012.10.01. 18:08:09

@Szvetlana:
Na! Ne tessék mindent magatokra venni!!!

@motymoty:
De még milyen ügyesek vagyunk! Sőt! :D

Apró megjegyzés még: nem ülünk törökülésbe és nem kiabálunk 5 percenként, hogy elzsibbadt a lábunk, fiiiuuuk masszázst!

Szvetlana 2012.10.01. 20:58:00

Dehogy vettem, csak tisztaban vagyok az ertekeimmel :)))
süti beállítások módosítása