Ismeritek azt az ember típust, akinek mindenképpen muszáj valakit utálnia, kipletykálnia, piszkálnia? Tudjátok, akik az ált.isiben a tipikus kiközösítők voltak...

Mert ugye én mindig mindenhonnan kiközösídtődtem. Mit tegyek, valahogy ingerli a fejem a fajtájukat. Gyerekként elég sokáig azt hittem, hogy ők gonoszak, és rossz emberek, mert sokszor ok nélkül bántják a másikat. Mondjuk azért, mert májkrémes zsemlét visz tizire. ÉRTED MÁÁÁÁJ FÚÚÚÚJJJJJJ! Hogy lehet AZT megenni, már kimondani is undorító, hogy mááááááááájjjjjjjjjj........ Persze, két hét múlva mint valami mennyei manna volt eladva az undorító máááájkrém, csak mert a kiközösítő éppen azt evett.

Gyerekként baromira rosszul éltem meg ezeket. Iskolát akartam váltani, meg rühheltem bejárni, és foggal körömmel küzdöttem az egész elb.szott szituáció ellen. Nem mondom, hogy nem hagyott bennem maradandó károsodást az a nyolc év.... mert hagyott. De ez más tészta.

Igazából azt hittem, hogy ezt az emberek kinövik, felérik ésszel, vagy valami hasonló... Hát tévedtem. Ezek a Kiközösítők felnőttként is ugyanazok maradnak. Csak az utálkozásuk tárgya változott. Most nem májkrém, hanem munkaidő kezdet vagy vég. Vagy hajszín. Vagy cipő. Vagy tudomisén....

Nem értem igazából a fajtájukat. Pedig szeretném. Mert ha megérteném, talán tudnék tenni ellene. De aszem a legjobb fegyver ellenük, ha meg se hallom amiről rinyál.

Hm tényleg most így felrémlett, hogy mik miatt voltam kiközösítve. Néhány példa:

  • fehér tesi zoknimon nem volt egy pici minta se
  • télen hordtam harisányt
  • májkrémes zsemle miatt
  • időben hazajárás miatt
  • két testvérem potenicális megléte miatt, mert ugye az gáz, ha valakik 3an vannak tesók
  • nagyszüleim lakhelye miatt
  • a házunk miatt
  • ceruzáim miatt
  • barátnőim miatt
  • tesis bénáskodásom miatt
  • a túl nagy szám miatt
  • a jó jegyeim végett
  • a kedvenc együttesem miatt
  • hogy nincs fiú tesóm
  • és hogy frufrum volt...

Komoly dolgok, amikért lehet utálni és hülyére zrikálni valakit :)

Mondjuk nem tartom magam tipikus lúzernek, mégis azért maradtak hegek...  ááááá, inkább hagyjuk. Meséljetek, titeket cikiztek ilyen szarságokért? :D

Szerző: Verde Lunaria  2012.10.03. 13:56 4 komment

Címkék: emberek régesrég

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr974817807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

agyragobogar · http://www.agyragobogar.com/ 2012.10.03. 22:16:36

nem cikiztek ilyenekért. Sőt semmiért nem cikiztek. Mindenki feltételezte, hogy akár orrba is vágom őket. Nyolcadik után nem verekedtem már senkivel, de úgy látszik a hírnév megmaradt. Haveri körben most is feltételezik, hogy engem nem jó felbosszantani, mert ki tudja mi lesz a vége. Olyan ez mint Csipike a gonosz törpe esetén.. mert semmi nem lenne, max a sapkámon ugrálnák toporzékolva, mivel Rettenetes Réz Úr nem lakik itt. Merészebbek felvilágosítottak, hogy igen rémesen tudok nézni. Gondolom innen indul az egész feltételezés. De magam se értettem mire jó az ilyen. Volt olyan osztálytársam akit kezdettől fogva mindig kinéztek maguknak és állandóan a cikizés tárgya volt.

Szindrana 2012.10.04. 11:25:10

Fura ez tényleg. És felnőtt korban sem múlik el :) Ha kicsit más vagy a sok birka közt... De tudod, mit, én pl inkább bevállalom, mint hogy "olyan" legyek :)

díva naíva 2012.10.05. 11:09:14

én soha nem találtam meg a lányokkal a közös hangot, úgyhogy nem beszéltem velük :) a legdurvább az volt, mikor megdobott egy miss picsa tojással, én meg hazamentem és majdnem én kaptam igazgatóit, hogy tanítás alatt elhagytam az iskolát. Igazi outsider voltam/vagyok/leszek.

Verde Lunaria 2012.10.08. 08:38:11

@agyragobogar:
a gyerekek gonoszak...

@paintressy:
igen, mi lennénk a fekete birkák

@díva naíva:
az élet igazságtalan... az ilyen mis picsákat meg gyerekkortól kezdve irtani kéne. Mondjuk akkor még csak kőkemény átnevelő táborral
süti beállítások módosítása