Úgy hat évvel ezelőtt mikor Apu hazaköltöztetett a koliból...

- Hm. Zörög a hajszárítom.

- Tescos. Eddig nem zörögött?

- Nem.

- Szárít?

- Szárít.

- Akkor jó az még.

És így teltek zörögve-szárítva éveim a jó kis tescos hajszárítóval. Míg APK észre nem vette egyszer, hogy zörög...

- Így zörög a hajszárítód?!

- Aha, már évek óta. De szárít. Jó az még.

- Add ide, meg csinálom.

- Köszi, nem kell. Szívemhez nőtt a zörgése.

- De hát biztos meg lehet szerelni.

- Füstöl? Nem füstöl. Jó ez még.

Majd egyik alkalommal, egy óvatlan pillanatban megkaparintotta, és rázni kezdte....

- Ez nagyon zörög!

- Ne rázd, nem kinder tojás! Add vissza, tedd le! Vigyázz rá!

- Ha megszerelem, olyan csendes lesz, nem ilyen hang.... HUPSZ ( bekapcsolta, kerregő, daráló hang)

- MIT CSINÁLTÁL?!

- Bekapcsoltam. Látod? Monddtam, hogy baja van. Most... most már füstöl is. ÉN megmondtam hogy füstölni fog....

Ezzel búcsút inthettem a hőn szeretett hajszárítómnak. A "boncolás" során kiderült mi okozta a hosszasan elhúzódó, de végülis végzetes zörgést. Egy hullámcsat. Bezony. Beleesett sok sok évvel ezelőtt egy hullámcsat. ÉS amíg rendeltetés szerűen használtam, a kéretlen kis lakó nem okozott gondot, nem úgy, mint mikor APK megrázta, mint régi James Bond martinijét a bármixer...

Szerző: Verde Lunaria  2012.11.22. 21:19 Szólj hozzá!

Címkék: apk ezeréve

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr694920572

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása