... hogy én vagyok szakmailag dilettáns, vagy tényleg csak olyan munkahelyeket sikerül kifognom, ahol mindig van valami probléma a főnökséggel. Komolyan számításba vettem, hogy tökéletesen alkalmatlan vagyok arra, amit csinálok, és hogy az elmúlt időszakom váltásai is ezt támasztják alá. Aztán tegnap két volt munkahelyem két kolleginájával is beszéltem...

... a cég,a hol kezdtem szakmai "karrierem", vagy az első hely, ahol mint igás állatot hajtottak, és ahol a főnök a végén nagyon rám mozdult, de hát ugye a laza erkölcseim ellenére sem sikerült neki semmi... na szóval ott, ez az ominózus főnök bedönti a céget. Elege lett. Lassan megkezdte a felmondásokat és építi szépen lefele. Ettől iszonyatosan megdöbbentem, mert szerintem abban a helyben is van/volt bőven még tartalék.

... aztán az előző hely, ahonnan idejöttem.... Hm... Az ugye alapvetően egy saját cégcsoport könyvelését ellátó kft volt, ami aztán kinőtte magát és külsős cégek könyvelését, pénzügyeit, kontrollingját is végezte. Leadják az összes külsős céget és a munkavállalók felét elküldik január 1-től.

Aztán ott van hugaim melóhelye, ahol úgy váltogatják az ügyvezetést mint más a zoknit, és ennek következtében van, hogy hónapokig nincs munka.

Apum munkahelyén egy bizonyos összeg felett keresőket kirúgnak, vagy lefokozzák, át teszik másik osztályra sokkal alacsonyabb fizetésért.

És csak hallom, és hallgatok, hogy sok, általam sokra és nagyra tartott szakember, akik tapasztalattal bírnak és tényleg oda valók ahova, és szeretik a munkájukat a dilettáns főnökség miatt elveszítik az állásukat a megélhetésüket.

Nem értem... És ez az egész szerintem borzalmas.  Azt gondolom, hogy ha valaki egyszer már főnöki pozícióba kerül, akkor az igenis viselje annak felelősségét. Nem csak a munka iránt, hanem a beosztottjai, munkavállalói iránt.

 

Szerző: Verde Lunaria  2012.11.27. 06:21 2 komment

Címkék: munka meló

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr14927593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

agyragobogar · http://www.agyragobogar.com/ 2012.11.27. 11:02:50

Olvasd el a Péter elvet(moly.hu/konyvek/laurence-j-peter-raymond-hull-a-peter-elv-avagy-miert-fordulnak-mindig-rosszra-a-dolgok). Aminek a lényege, hogy az emberek addig emelkednek a ranglétrán felfele, míg elérik a maximális inkompetencia szintjüket és teljesen alkalmatlanokká válnak a feladatuk elvégzésére. A főnökséggel ez történik... Ráadásul az ember mint erőforrás sajnos a legkönnyebben cserélhető. Senkit nem érdekelnek az emberek csak amíg ki lehet használni őket. Utána eldobható, jön másik két jelentkező és kapar a helyért fél árban... A rabszolga tartó rendszer nem múlt el csak szépen átalakult. De alapjában véve ugyanaz.

Verde Lunaria 2012.12.03. 12:06:13

@agyragobogar:
próbálom letölteni, de még nem találtam meg...
süti beállítások módosítása