bamako.jpgA bennem lakó sznob HP alapvetően Dakar rajongó. De be kell vallanom, hogy az igazi VerdeLunaria sokkal inkább Bamako-s, amit alátámaszt a Bakancslistám is. Nem tartom nagyon valószínűnek, hogy engednének a Dakaron ilyen formában rajtolni...

Megnéztem a "rajtot", ahogy azt megígértem magamnak. Hatalmas volt. Egyesével felvonultak a versenyzők és két kövér nő feszülős arany ruciban megáldott mindenkit, sőt még félperc csenddel  az előző versenyeken a célért életüket adó kecskék előtt is tisztelegtünk :D A kedvenceim a trabisok voltak autó típusra. Emberileg mérhetetlenül becsülöm a hölgyet, aki kerekes székkel vág neki a versenynek, de szórakoztatásra a két svéd/dán/holland/norvég/nem tom milyen nemzetiségű lovag se volt semmi, ahogy az ásójukkal először léggitároztak, majd párbajoztak és végül a nyertes jelképesen eltemette a vesztest. Sajna, csak egy óráig bírtam a hidegben, így kb csak az első 30 indulót láttam a 150ből. 

Nem egyedül akartam menni, de ezt dobta a sors. Vagyis nem egészen. Felhívtam 2métereset, és egy nekem roppant kínos (de valószínűleg csak én spiláztam túl) beszélgetés után, végül csak szingliként néztem végig. APK féltékenykedett és folyamatosan hivogatott, hogy ő hallja a férfi hangot mellettem, mondjam már meg kivel vagyok (kedvem lett volna megmondani neki, hogy a szeretőimmel, és megkértem az összeset, hogy amikor hívsz beszéljenek versenyt hozzám). SzSz meg rám se bagózott... Na de ez már egy másik mese.

Amúgy tök jó saját képeket is csináltam, csak baromira nem akarja elfogadni a blog a feltöltésem.... :S

Szerző: Verde Lunaria  2013.01.27. 20:47 Szólj hozzá!

Címkék: én kedvenc

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr305047193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása